یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

همیشه پای یک زن در میان است!

سلام و درود

من هی رفتم تو وبلاگ این جماعت وبلاگ نویس دیدم همه دارند درباره مادر و زن و دختر و دختر بچه و ... مینویسند گفتم منم بیام یه ابراز وجودی بکنم.

به مامان خودم که زنگ میزنم و حسابی از خجالتش در میام و نیازی نیست شما از جزئیات مکالمه خبر دار بشید.
اما یه توضیحاتی بدم در مورد این موجودات عجیب(جنوس مونث):

مامان من که از نظر من بهترینشون هست و البته برای من بهترین موجود دنیا و فکر میکنم هر پسری در مورد مادرش همین نظر رو داشته باشه. اما میام سراغ بقیشون...

بقیه جنوس مونث از نظر من درجه بندی شده هستند ودرجه اونها مثلا از مادربزرگ هام و خواهر و خاله و عمه و... که بعد از مامانم بهترینشون حساب میشند شروع به افول میکنه تا مثلا بعضی دختر های توی کلاس که شاید گاهی موزی ترین موجودات روی زمین حساب میشند.
اصولا تاریخ نشون داده که منشا اکثر جنگ ها و ویرانی های تاریخ همین موجودات بوده اند. چه تمدن ها وامپراطوری های بزرگی بوده که در اثر افکار و توطئه های این زن ها به نابودی کشیده شده. چه دوستی هایی بوده که به خاطر عشوه یک دختر به دشمنی تبدیل شده... چه خیانت هایی که شده... و چه دل هایی که شکسته...

البته امیدوارم تا اینجای نوشته هام باعث غرور و خود شیفتگی بانوان خواننده نشده باشه و زیادی کیفور نشده باشند چون بازم تاریخ نشون داده که در اکثر موارد توطعه یک زن دامن خودش و یا یک یا چندین زن دیگه رو هم گرفته و بله دیگه...

در کل با جمله ی همیشه پای یک زن در میان است موافقم اما از این دلم میسوزه که این بیچارگان بیشتر مواقع ناخواسته ابزار دست دیگران میشند و گاهی از خود اراده ای ندارند... اما الحق که خوب ابزار قدرتمندی هستند...

وقتی بعد از 6 ماه میفهمی که ای داد بیداد فلان دختر هم رشته ای خودت بوده و در این مدت چه موزی گری ها که در نیاورده و توی کلاس هم نفس ازش بلند نشده ولی رد پای گند کاری هاش رو همه جا میبینی و اون با یه چادر درست حسابی چه ها که نمیکنه و آب از آب تکون نمیخوره، خیلی چیز ها رو میفهمی...

وقتی طرف توی کلاس با حجاب کامل ظاهر میشه و بعد تو خیابون شیکان پیکان میبینیش حسابی به خلقت خدا آفرین میگی...
این یعنی طرف چادرش رو برداشته و آستین هاش رو بالا زده و همت مضاعف کرده تا دنیایی رو بسازه...

یه دفه میبینی دخترک صورتش خوشگل شده اما از آرایش خبری نیست...وقتی روش زوم میکنی میبینی نامرد چنان تخصصی آرایش کرده که تا وقتی به شعاع 30 سانتی صورتش نرسی نمیفهمی چه کرده...

طرف میاد با اسم پسر و یا اسم هر شئ فیزیکی غیر از اسم دختر تو وبلاگ ها نظر میده و آتیش به پا میکنه بعد وقتی ردش رو میگیری یه جارو پیدا میکی که به یه دم موش وصل شده و موشه میره توی یه سوراخ که بالاش نوشته ورود آقایان به محوطه خوابگاه های خواهران ممنوع...

نمیتونم نگم که واقعا ایمان دارم که همون طور که یک زن بد و ناپاک میتونه ویران کننده باشه یه زن خوب و پاک و با عقل (زن و عقل؟ اینو فرزاد گفت) میتونه استارت یه دنیای خوب و آباد باشه.

همین الان بگم که خدا شاهده قصد هیچ گونه توهین به دختران چادری، خوابگاهی، هم کلاسی و هم رشته ای رو ندارم و انتظار ندارم که به کسی بر بخوره.  

پی نوشت:

1-  آهنگ های حرف زن شاهین نجفی رو دوست دارم و پیشنهاد میکنم.

2- کاملا از پسر بودن خودم راضی و شاکر هستم.

3-  خودم از واژه مامان استفاده میکنم و از مامی و مام و این سوسول واژه ها خوشم نمیاد.

4-  به ما گفتند بهشت زیر پای مادران است... راست و دروغش با خودشون.

5-  خلاصه کلام اینکه من مادر نیستم اما مامان خودم رو خیلی دوست دارم.

نظرات 48 + ارسال نظر
فرزاد جوووونت پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

تو اومدی در مورد روز زن مطلب بنویسی یا کلن بتوپی با جماعت مونث؟؟؟

نیدونم والا چی شد که اینجوری شد
خره اجتماعی اعتراضی نوشتم حال کنی

linkbox پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.midway98.com//index.php

سلام دوست عزیز
لطفا کد لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. یه عنوان زیبا و مختصر که کلیک خور بالا داشته باشه هم بده
حدود 30 دقیقه بعد تاییدش میکنم . با این باکس آمار وبلاگت میره بالا لینک
باکس بسیار سبک هست . و آمار بالایی داره

به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد

-------------------------------------------------------------------------------------
آموزش ----> http://img8.img98.com/out.php/i68639_1.png
-------------------------------------------------------------------------------------

کد لینک باکس:



<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://www.midway98.com//engine/source.js"></script ></center>

پرستو پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام
این چه وقت آپ کردنه جناب جوووووووووووون؟!
جای درس خوندن و استراحت کردن هی بشین پای کامپی
شوخی کردم
مادران زیباترین نغمه های عشقند.

سلام بر پرستو بانو
شما هر وقت نظر بدی منو خوشحال میکنی
خدا مامانت رو برات نگه داره و تو رو برای اون

بهاره پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

3 چیز در سرنوشت تاریخ خیلی موثر بودند:
زن.زور.زر
---------------------------
بپا زیادی قیافه نگیری.زن بودن خیلی هم خوبه.اصلا روزمون تعطیل نیست.ذلیل هستیم.هروقت ننه و بابامون مرد واسه ارث، یکی به ما میرسه 2 تا به برادرامون.کلا اسلام خیلی زن را گرامی داشته.

کل این پست رو نوشتم که همین رو بگم... زن. زور. زر
من پشتیبان حقوق شماهام

باجگاه زده پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

مگه شانس بیاریو گریدرت نشم جوجه! چون تصمیم دارم چنان کاری کنم که که هفته ای ۳ تا پست اندر احوالات جنوس مونث بنویسی!
شوخی بود

یا قمر بنی امیه...خدا بخیر کنه...
مگه من با تو شوخی دارم بچه شیرازی
من استادش رو سوسک میکنم شما که سروری و جای خود داری...
خوشحال میشم اندر مکتبتون سوسک بازی کنم
کاملا جدی بود.
بازم بیا از این ورا

انیشتین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

واقعا همیشه پای یک زن در میان است

می خواستم لینکت کنم , با چه اسمی ؟

اگه خواستی منو با اسم روح انیشتین می نویسد لینک کن

مرسیییییییییییییییییی

همیشه...
لطف میفرمایید... یک جووووون بی مغز
لینکتون کردم و میرسم خدمتتون

نیلوفر پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام حسین خان و جان
افرین چه قدر به خانمها لطف داری!!!!!
در ضمن تو نباید روی صورت یه خانم زوم کنی زشته به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا(مگه بده که با مهارته ها؟)
منم این اهنگه شاهین نجفی رو دوست دارم و گوش میدم.
بهشت زیر پای مادران است.به این جمله ایمان دارم.
توی این پستت پسره بدی بودی(شوخی شوخی شوخی بود ولی چند جاش رو واقعن از دستت عصبانی شدم)
اخه هر چی موزی گری هست منشاش
شما اقایونید!!!!
البته امکان داره یک عده ای از خانمها اینجوری باشن
ولی خیلی کمن!

سلام نیلوفر بانووووو
چاکرتم
زوم کردن روی همه چیز خوبه و مفید
چرا به این جمله ایمان داری؟؟؟ توضیح بده برام...
بدی و خوبی باید نمایان باشه...
در مورد هر دو جنس هم خوب داریم هم بد...کم و زیادش هم خدا عالمه

میس نمیسیس پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://nemissis.blogfa.com

ببشقید نمیام وخ نیس داریم یه خریو میزنیم

میدونی کمی تا قسمتی با گوشه ای از حرفات کاملا موافخم

امضا:میس نمیسیس

خوشحالم کردی که اومدی...
همین کمی تا قسمتی موافخ هم برای من کافیه
پیروز باشی

زهرا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://malake70.blogsky.com

ای منم باهات موافقم.
ما خانوما توتنایی های زیادی داریم.

خدا رو شکر...
موافقم... چند تاش رو بگو برام ببینم بلدی؟؟؟

بهارچی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

منم قبول دارم خانوما بعضی وقتا یه کاری میکنن که ما که هم جنسشونیم توش میمونیم!
اما با همه حرفات موافق نیستم!
ولی خب یه کم تند بود!
و منم یکم گیج شدم!

سلام علیکم
کامل برام توضیح بده ک با کجاش موافقی و با کجاش مخالف و چرا؟
ببخشید که تند بود اما فلفل هم برای غذای خوب لازمه...
خوب میشی ایشالا

سیاوش)یه دونه خراب جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

خدا واست سر زنده و شاد نگهش داره

ممنون رفیق

انیشتین سمپاد جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

مرسی

لینکتون کردم
اگه میشه اسم لینک منو به انیشتین سمپاد تغییر بدین
ممنون

ممنون
چشم تغیرش میدم

Smile To Me شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

به به چه تخصصی مورد بررسی قرار دادی!!!


تقریبا همه ی پسرا از پسر بودنشون راضیند!

سلام سلام
خوشت اومد؟؟؟

ستایش شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

تازه داشت قلمت گرم میشد ...
چرا طعش کرد بازم مینوشتی ..
جلل خالق از دست شما ها ...

زیادش هم خوب نیست.

ستایش شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

تازه داشت قلمت گرم میشد ...
چرا قطعش کردی بازم ادامش میدادی ...
جلل خالق از دست شما پسرا ...
ما هم به دختر بودنمون افتخار میکنیم ...
حالا بماند بعضی ها اونجوری ما اینجوری...

سلام و درود بر ستایش خانوم
بله گرم شده بود اما زیادی نوشتن هم خوب نیست... باید مختصر و مفید گفت
خدا رو شکر که ما راضی هستیم و شما هم افتخار میکنید
بعضی ها چه جوری ؟؟؟ شما چه جوری؟؟؟

انیشتین سمپاد شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

خیلی ممنون

ارادت

[ بدون نام ] شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام
خب با اون قسمتش که تو جنگا و تاریخ همیشه پای یک زن درمیان بوده موافقم
ولی با بقیه اش چندان موافق نیستم
مثلا این که میگی طرف با چادر میاد سرکلاس و تو خیابون یه جور دیگه س!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خب نمیتونه بعضی وقتا چادر نزنه؟!!!!!!!!!!!


سلام
با اون قسمت خوبش که قدرتتون و تاثیر گذاریتون رو نشون میده موافقی ولی با بقیش موافق نیستی؟؟؟ بابا ایول

من میگم انگیزش از این تغییر تیپ چی بوده؟؟؟
شما اگه عقاید من رو در مورد آزادی هایی که برای زنان و دختران دارم بشنوی میفهمی که من کاملا بر این اعتقادم که هیچ کس حق نداره بگه مثلا چرا فلانی بدون چادر بوده و کسی حق نداره دخالت کنه در اموری که شخصیه و هیچ ربطی به اون نداره...
اما بحث من اینه که چرا همه جا و همیشه یک رنگی و یک رویی نباشه؟؟؟
البته میدونم که گاهی شرایط جوریه که آدم باید متفاوت باشه...
با تغیرات هم هیچ مخالفتی ندارم
همه چیز بستگی به نیت و تفکر افراد داره
و تفکرات و رفتار شخصی دیگران هم کاملا به خودشون مربوطه

تلاله یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام....بابا نیومدی که؟؟؟شعر به این خوکشلی گذاشتم...مسافرت بودم...عرض ارادتی کردیم به مادر بزرگها....مادر هم که الهی قربونش برم...
ضمنا این مردا سست عنصر هستن مقصر که ما نیستیم.....من خودم بی آرایش که بیرون می رم بیشتر مورد لطف آقایون قرار میگیرم....بدم میاد...آخه نمی شه که همیشه آرایش کرد که...چرا اینقدر بی جنبه هستین آخه؟؟؟؟؟
مگه زوره از بزک بدم میاد....

سلام
کتبا و رسما طلب بخشش میکنم. به جون شما هیچ وبلاگی رو نرفتم... مرکز اینترنتمون تعطیل بود...جواب نظرات رو فقط با لپتاپ فرزاد میدادم.
الان میرم میخونم...

اهان... من فهمیدم که تو از اون دختر های خوشگلی هستی که بدون ارایش قشنگ تری... بعضی دخترا خدایی بدون آرایش قشنگ تر و خواستنی تر هستند... البته جسارت نشه
خب چرا شما خانم ها ما رو تو خیابون مورد لطف قرار نمیدید؟؟؟
من از طرف بقیه آقایون عذر خواهی میکنم

انیشتین سمپاد یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

لبخند قشنگ تره
لبخند بزن

پرستو یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام جووووووووووووووووون جون
حرفای شکری میزنی جدیداً:
میخوام دامن از این دنیا برچینم.... و این حرفا
آخه تو دامنت کجا بود؟ ها؟ ها؟

درودد بر پرستو جان
یه شلوای هست که اگه خدا بخواد میخوام یخ کم پاچه هاش رو بکشم بالا تر و شاد خندون برم رو به سوی کوی بی کسی... کوی دوست

پرستو یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

شوخی کردم؟
حالا جدی میگم:
نبینم از این حرفا بزنی ها. همون مونده بود توام بری تو این فاز، اونوقت دیگه ما باید بریم سمت و سوی خودکشی دیگه.
ببین من اعصاب درست و حسابی ندارما، از فرزاد بپرسی سوابقمو بهت میگه

مگه من شوخی دارم؟؟؟
بله که شوخی دارم...
اتفاقا منم اعصاب مصاب ندارم... میای بشینیم یه گوشه انقدر بخندیم و هر هر و قاه قاه کنیم که بمیریم؟؟؟

leila یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.spotdark.blogfa.com

بسیار زیبا..سلیس و روان بود...
افرین....
ولی چرا یه چند وقتیه همه به جنسای ماده گیر میدن...؟؟؟؟
ما خوبیم بخداااااااااااااااا فقط ایینه دروغ میگه....

خوشمون اومد از اینکه سر زدیم به شمااااااا جونه عزیز...

سلام... خوش اومدید
اعتماد به نفسم داره اوج میگیره...
خب گیر دادن به شما تفریح جالبیه
آره... بقال سر کوچه ما هم همیشه میگه ماستش شیرینه
خیلی خوشمون اومد که خوشتون اومد... بیشتر بیا تا بیشتر خوشمون بیاد

پرستو یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

ای جونم
عقاید سیاسی مو هم میتونی از داداش فرزادم بپرسی. آخه خبرارو گوش نمیدی بعد میگی این عکس چیه گذاشتی؟ سیدحسن با ماست. اگه بدونی پریروز تو حرم امام باهاش چیکار کردن
طفلی خیلی مظلومه.
در مورد پیشنهادتم باید بگم که خیلی زیاد باید بخندیم تا بمیریما. با یه ساعت دو ساعت کار راه نمیفته. یه پروژه طولانی مدت میخواد.
راستی حالا چرا بمیریم؟

یه چیز هایی در مورد عقاید فهمیدم...
یه چیز هایی هم شنیدم در مورد سوتی های اخیرشون
خدا هر چی ظالم رو زمین و تو آسمون هست رو به زمین گرم بزنه و البته هدایتشون کنه
من پایه پروزه طولانی مدت هم هستم
تو اول بگو چرا دم خر درازه تا من بگم چرا بمیریم...

. بـــانــ و تمشـــ کی . یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://tameshki.com

در جواب تو و اسمایل ! باید بگم که چون اعتماد به نفستون تو حلقه !!
شک نکنید !!

میگم کامنت دونیت مبارک !!
نکنه من تاحالا دقت نکردم و خیلی وقته اینشکلی شده ؟

سلام
بلههههههههه...

کامنت دونیم تازگی ها عوض شده...قربان لطف شما

. بـــانــ و تمشـــ کی . یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://tameshki.com

ما که کلا این سال رو بی خیل شدیم و تبریک و این حرفارو بی خیل شدیم !
زدیم تو فاز ِ تفاوت ! مدرن باشید بابا

کم بلا نیستیااااااااا

بابا تفاوت... بابا مدرن...
ایول مدرنیته...
جوووووونی هستم واسه خودم

ستایش یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

جدیدا ن افتخار نمیدی ..
سرت شلوغه ...

دوستان خوش باشن ما هم خوشین پس خوش باش .

نه به خدا... مرکز اینترنتمون تعطیل بود... هیچ وبلاگی نمیرفتم
شما سروری... هر چقدر هم که شلوغ باشه من هوای شما رو دارم

خوش باشی دوست من

پرستو یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

راستیتش راجع به دم خر روایات زیادی نقل شده از جمله اینکه:
دم خر برای این دراز است که بتواند مگس ها و پشه هایی را که بطور معمول به خر جان علاقه دارند را با تکان دادن دم از خود براند
من جواب دادم. حالا چرا بمیریم؟

جوابت خیلی خوب و کامل بود و اصلا انتظارش رو نداشتم.
حالا دیگه میتونم به دوستان کنجکاوم همین جواب رو بدم
الان نوبت منه که جواب بدم؟
خوب اینو بلد نیستم...لطفا سوال بعدی رو نمایش بدید...
من که نمیخوام بمیرم... تو هم خیلی بیخود کردی که بخوای بمیری..
اگه زورت بیشتره بیا همدیگه رو بزنیم

ستایش یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

یه دنیا ممنون ....

قربان شما

ستایش یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم منظور اصلی وبلاگ فرزاد بود و در درجه دو وبلاگ شما ...
موندم فرزاد با این نظرارت ...چی حالی میکنه .. به هر حال هر کی به یه چیزی دلش خوشه حتما اونم با این نظرات ..حکایت بعضی ادما مثل اون ضرب ال مثله هست میگه اینان مگسانن دور شیرینی ..
خوش باشی و بازم تشکر

ایول... ممنونم که توضیح دادی و روشنم کردی...نیمه روشن بودم الان روشن شدم
شایدم مگسان دور شیرینی...نمیدونم...موافق نیستم باهات اما شاید هم درست میگی..

نیلوفر یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام حسین جان
نمی تونم یعنی بلد نیستم توضیح بدم ببخشید (کلن تو توضیح دادن ضعیفم)

سلام
مشکلی نیست دوست من... بعضی وقت ها نفس کشیدن هم سخته ... منم تو توضیح دادن ضعیفم... خیلی حرف ها رو هم نباید گفت

انیشتین سمپاد یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

چرا تازگیا آپ نمی کنی
در هر صورت ما منتظریم

حسش نیست...موضوع ندارم... منتظرم نظرات این پستم به تعداد دلخواه برسه و رکورد بشکنه تا یه کم دلخوش بشم و بنویسم
موضوع بده تا بنویسم

. بـــانــ و تمشـــ کی . یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://tameshki.com

منظورم لینک دونیت بود

لینک دونی هم چند روزی هست که اینجوریه

. بـــانــ و تمشـــ کی . یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://tameshki.com

خوشم میــــاد حالیته !
فهمیدی که من چه ادم مزخرفی تشریف دارم

تو قصد نداری به روز کنی ؟
یخوای بیام بهروز کنم برات ؟

دوا نداریم که
خودت به روز کن تا اینجا رو نریختم پائین

خوشم میاد خوشت میاد!
اختیار داری... شما انسانی هستی که من هنوز نشناختمت که بگم مزخرفی یا نه...
قصد نداشتم اما حالا که شما میگی شاید یه غلطی کردم
یه موضوع بده...

پرستو دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

خوب خداروشکر که دیگه نمیمیریم
سوال بعدی:
حالا که قرار شد زنده بمونیم، به نظرت با چه کیفیتی زندگی کنیم؟

اگه زورت رسید با بهترین کیفیت زندگی کن اما کیفیت زندگی بستگی به توان و امکانات تو داره...
در هر حال بخند

تلاله دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

نه بابا خوشکلی کجا بود....من که اصلا بیرون که می رم توجه به همه چیز دارم الا افراد ذکور جامعه....

مثلا به چی توجه میکنی؟؟؟

ستایش دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

چشم

بی بلا

پرستو دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

چشششششششششششم
بفرما:
انواع و اقسام خنده هارو اومدم

خوش خنده باشی دوست من
همیشه بخندی...به شرطی که گریه یادت نره

بهارچی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
جدی میگی؟
خودت جواب خودتو دادی ممکنه طرف اون روز هوس کرده باشه بدونه چادر بزنه بیرون!!!!!!!!!!
و این حاکی از دو رو بدون و یه رنگ نبودنش نمیشه!

سلام
کاملا جدی هستم
انگیزش چی بوده؟؟؟ هوس چی چیه؟؟؟
مگه شما هم از این چیز ها دیدید؟؟؟
اصلا به ما چه؟ چرا تو زندگی مردم فضولی میکنیم؟
آدم باید شعور آزاد اندیشی داشته باشه

antares سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

اصلن به تو چه مگه فضولی من یه موقع دلم خواست فشن کنم برم بیرون وسر کلاس با حجاب باشم اومدم تو شهر غریب که هر کار دلم خواست بکنم وگر نه پیش نه نه بابام میموندم تا یکی مثل تو که خیلی ادعا پاکی ونجابت وخوب بودن میکنه بیاد خرم کنه ببره خونش واسه کلفتی چه قدرهم که تو واون دوستت چشم پاکین وهیچکی رو نمیشناسین

منم نگفتم به من ربطی داره. فقط نظرم رو نوشتم.
هر کاری که دلت خواست بکن...من مسئول نیستم که تو کار تو فضولی کنم...یه موضوعی بود که دربارش نوشتم. تو هم بنویس...
جنابعالی خیلی غلط کردی که من ادعای پاکی و نجابت و خوب بودن میکنم. خیلی بیخود کردی که وقتی نه من رو میشناسی و نه میدونی چی بودم و چی هستم میگی چه ادعایی دارم.
دوستم به خودش مربوطه اما من هر کاری که عقلم و گاهی دلم بخواد انجام میدم و تو هم میتونی نظر بدی اما اجازه نداری برداشت و فکر خودت رو تحمیل کنی. راهنمایی کن.
من نظراتم رو نوشتم و به فرد خاصی هم توهین نکردم. تو هم بدون توهین نظراتت رو بنویس تا استفاده کنیم.
اگه میتونی بیا جلو تا بنویسیم و به یه نتیجه ای برسیم. اگه نمیتونی دری وری واسه من ردیف نکن.

بهارچی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

اره والا به ما چه؟!!!!!!!!

نظراتمون رو مینویسیم و روی نظرات دیگران هم فکر میکنیم
جهل خوب نیست و باید آگاه بشیم. من جاهلم و میخوام آگاه بشم. بده؟
با دخالت و تحمیل نظر کاملا مخالفم اما با نشون دادن مخالفت با یک عقیده و نوشته و آوردن دلیل کاملا موافقم.
:.
راستی یه سوال:
میخوام یه کم مطالب جدید و موضوعات جدید بزارم تو وبلاگم
نظرت چیه در مورد نجوم و هنر چیه؟ خوبه اگه بخوام در موردشون بنویسم؟ تو خط نجوم و هنر نیستی؟

بهارچی پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
منم با ابراز مخالفت موافقم! و تورو سرزنش نکردم که چرا اینارو نوشتی ولی من گفتم ممکنه طرف مثه تو فک نکه و اون کارو انجام بده!
بنده هم قصد جسارت نداشتم و نگفتم شما جاهلین!
نظرمو گفتم!

نجوم و خیلی دوست دارم خیلی!
هنرم خوبه ! بنظرم میشه خوب در موردش نوشت!

سلام
شرمنده بابت تاخیرم
البته همیشه نباید مخالفت کرد اما در موقع لزوم باید سفت و محکم ایستاد و کم نیاورد.
کاملا موافقم که آدم نباید یه طرفه قضاوت کنه و نباید فقط از دید خودش نگاه کنه. من فقط خواستم یه موضوع رو مطرح کنم و شما مشکلاتش رو بهم بگید و اصلاحم کنید و ممنونم که این کار رو کردید.
یه چیزی بود که تو ذهنم بود و نوشتمش و نظرم هم کمی تغییر کرد.
شاید بد منظورم رو گفته بودم.
در هر حال خیلی خیلی ممنونم که نظراتت رو مینویسی و امید وارم ناراحت نشده باشی.


در مورد نجوم خودت هم سر رشته ای داری؟ چیزی بلدی؟ تجربه ای؟ اطلاعتی؟؟؟

antares شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام وقتی کم میاری میگی منظورم این نبود من خواننده رو هم خر حساب میکنی !!!!!!تو خیلی واضح به همه دخترای خوابگاهی توهین میکنی بعد میگی قصدت این نبوده مگه میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .من از روزی که وبلاگ زدی با نظراتت اشنا شدم نمیخوای بگی که چیزایی که مینویسی مال خودت نیست !!!پس به اندازه بقیه خواننده ها وشاید یه کم بیشتر میشناسمت. باشه بازم بهت سر میزنم تا به قول خودت راهنماییت کنم چون میبینم بعضی خواننده هات به جز تعریف بی جا نظر دیگه ای ندارن .

سلام
خیلی خوشحالم که بازم اومدی و نوشتی.
بابت تاخیرم در جواب دادن واقعا شرمنده ام.
من قصد هیچ توهینی نداشتم و اگر هم چیزی نوشتم شاید روی صحبتم با چند نفر بوده نه با تمام دختران خوابگاهی. برای همشون احترام قائل هستم. یه موضوعی بود که دلم میخواست دربارش بنویسم و نظرات دیگران رو بدونم و اشتباهاتم رو بفهمم اما متاسفانه فقط چند نفر مثل شما نظرشون به دردم خورد و مفید بود.
من کم نیاوردم و خواننده رو هم خر حساب نکردم. فقط چون احتمال دادم که به بعضی ها بر بخوره سعی کردم نظرم رو درست بیان کنم که شاید موفق نشدم.
همه چیز هایی که مینویسم مال خودمه و نظرات خودمه اما شاید درست نتونم بیان کنم.
خیلی خوشحالم که میخونی و نظرت رو مینویسی. چون میدونم خیلی ها میخونند و نظری نمیدند. البته شما هم اولین باره که این کار رو کردید.
امید وارم که بازم بخونید و راهنماییم کنید. به تعریف نیازی ندارم.
منتظرم که اگه بازم حرفی در این مورد داری برام بنویسی.
اگه وبلاگ دارید خوشحال میم بخونم. اگه دوست داشتی آدرس وبلاگت رو بده.

بهارچی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
پس کجایی تو؟
چرا قبلیا رو جواب نمیدی؟!
مگه قرار نبود در مورد نجوم بنویسی؟

یه چی میخام خصوصی بگم!

سلام
خیلی خیلی ببخشید. وقت نکردم جواب بدم. سرعت ها هم داغونه.
جواب میدم.

اون خصوصیه هم حله و مشکلی نیست. مشکلی پیش اومده بوده؟

سروش یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ http://به زودی...

این باجگاه زده کیه؟چه بد تهدید میکنه.آدم وحشت میکنه.یا قمر بنی امیه ی مارو هم که دزدیدی.
اینم واسه این که دل گرم نوشتن بشی.

سلام
منور فرمودید قربان
فکر کنم یارو یکی از گریدر های باغبانی باشه. شیرازیه
ممنون که اومدی رفیق

بهارچی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
خواهش میکنم!
اره یه مشکل کوچولو که اومیدوارم حل بشه!

سلام
اگه کاری از دستم برمیاد بگو.
اگه دوست داشتی خصوصی بگو که مشکل چی بوده.

بهارچی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

ناراحت نشدم اصلا!

نه فقط چندتا کتاب خوندم!

فقط چند تا کتاب؟
چه کتاب هایی مثلا؟

بهارچی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام
کتابایی درمورد کهکشانها وستاره ها!
اونم نه الان؛ تابستون دو سال پیش!!!!!!!!!
حالا تو چی میخای بنویسی؟

سلام
چیز خاصی واسه نوشتن ندارم. اگه مطلب جالبی بود شاید نوشتم. فعلا تصمیمی ندارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام
ببین وقتی منظورتو واضح بگی دیگه کسی ازت گلایه نمیکنه!!!من چند ماهی فقط خواننده بودم حالا یه مدت نظر بده میشم بعدم ادرس وبلاگ بهت میدم .

سلام. روند خوبیه. منتظرم که اجازه ورود به وبلاگتون رو صادر کنید.
سعی میکنم واضح بگم اما بعضی وقت ها غیر واضح قشنگ تره. باید یه کم هم خواننده عقلش رو به کا بندازه و برداشت خودش رو بکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد