یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

دلبستگی ها تهدید میشوند...

سلام 

خیلی وقته که این رسمشه. وقتی علاقه تو رو به یه چیز میبینند اون رو تبدیل میکنند به یک سلاح که رو به تو قد علم کرده. وقتی ابراز احساسات رو علنی میکنی٬ وقتی به همه نشون میدی که به فلان چیز دلبستگی داری از اون دلبستگی برای آزارت استفاده میکنند. 

تهدیدت میکنند که نابودش میکنیم و میدوندد که تو هم نابود میشی. میدونند که حداقل میشکنی. به دلبستگی هات احترام نمیزارند... هرچقدر هم که اون دلبستگی زیبا و خواستنی باشه. 

به زیباییش توجهی نمی کنند. فقط و فقط به استفاده ای که از اون میتونند بکنند فکر میکنند. 

یه نقطه ضعف که میشه با تهدید اون تو رو خفه کرد... اعتراضت رو خاموش میکنند. 

همینه دیگه... آزاد باش و فارغ از هفت دنیا تا توان شکستنت رو نداشته باشند. 

حالا اگه آزادیت رو گرفتند و دلبستگی و وابستگی برات آفریدند. یه کلت دارند که آماده شلیکه... 

احساس خطر بکنند یه اشاره کوچولو به دلبستگی هات میکنند. 

آخه بی انصاف اگه دلخوشی نداشته باشم پس واسه چی بجنگم و تلاش کنم. چی رو بسازم و به چی فکر کنم...  

شاید این دلبستگی یه غیرت بی جا باشه. شاید یه دوست و شاید یک وطن و یک خاک... 

شاید یه شاخه گل باشه که میدونند اگه پرپرش کنند قلبت میشکنه. 

شاید راهش اینه که آزاد باشیم و فارغ...اما با عشق زیباست این گردش زمان. 

پیروز باشید. 

نظرات 24 + ارسال نظر
فرزاد جوووونت شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووووووووووووووول
من جایزه میخوام... هوراااااااااااااااااا :))

بابا هنر مند
این وبلاگ صرفا جهت نوشتن عقاید و تکامل فکری من و خوانندگان میباشد.
برای دریافت جایزه به مهد کودک گلها مراجعه کنید.

فرزاد جوووونت شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

عارضم به خدمتتون که احساسات زیبات و افکار ستودنیت واقعن به دلم نشست... این پست شاید و به عبارتی قطعن بهترین نوشته ای بود که از تو خوندم...
:.
بیشتر از افکارت اینجا بنویس عزیزم...
:.
زیبا باش... زیبا ببن... زیبا زی...

کجاشو دیدی... میخوام بهتر از اینم بنویسم.
خب خره یه انتقادی بکن... یه مخالفتی چیزی...

زیبا باش... زیبا بین... زیبا زی... اینو حال کردم

حسین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

ای تو روحت

. بـــانــ و تمشـــ کی . شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://tameshki.com

زندگی همونجور زیباست که تو بهش نگاه میکنی !!

نگاه ها رو باید زیبا کرد تمشکی جان...اما باید واقعیت ها رو دید...کامل و حقیقی

[ بدون نام ] شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با نام امروز نخستین روز اینده توست لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم....

شاید سر زدم

بهارچی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
خوب نوشته بودی وباهات موافقم !
بارها برا منم پیش اومده که کسی یا کسانی منو به خاطر علایق وعقایدم تحدید و تحقیر کردن!
ولی من اصولا اهمیت نمیدم و با علایقم برا خودم زندگی میکنم.
تو هم همین کارو بکن!
نذار تحدیداتشون تو رو از بهرمندی از این لذت جاودان زندگی محروم کنه!
اوه اوه چه قصار!!!!!!!!!!!!!!

البته دوباره بد برداشت نکنیا؟! به نظرات بقیه هم اهمیت میدم وبا کمال میل انتقادات شونو میشنوم و با دقت ازشون بهره میگیرم!
ولی بازم کلا ادم خودمم!!!
چقد حرف زدم!

سلام
اگر این علایق یک جسم فیزیکی خارجی باشه که میدونند تو دلبسته به اون هستی و براش زحمت میکشی میتونند با آسیب رسوندن به اون جسم خارجی تو رو آزار بدند. مثلا به یه مادر بگند که بچه کوچیکش رو کتک میزنند.
موافقم که باید از موضع قدرت جلو رفت.
ممنونم از نظرت چون واقعا با توجه به نوشته هام بود.

زهرا شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://malake70.blogsky.com

ناراحت؟ چرا؟؟؟

نیلوفر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام حسین جان
دلبستگی خیلی خوبه ولی کسی نباید از اون خبر دار بشه
من قبلن یه دلبستگی داشتم که به چند نفر گفته بودم و اونها هر وقت می خواستن اذیتتم کنند ازش استفاده می کردند
خیلی قشنگ نوشته بودی بدجوری به دلم نشست
شاد باشی
بای گلم

سلام نیلوفر بانو
خوشم اومد که تو دقیقا گرفتی که چی میخوام بگم.
نباید همه با خبر بشند... خوشحالم و ازت ممنونم که با دقت خوندی و فهمیدی حرفم چی بوده.
خدا پشت و پناهت

leila یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.spotdark.blogfa.com

باید خفه شیم و هر چی گفتن بگیم چشم....
این یعنی ازادی حکم فرماست...
دیگه چی می خوای...؟؟؟؟ هــاااااان؟؟؟

بیا بزن...دعوا نداریم که
اشتباه فهمیدی دوست من... من میگم اگه بفهمند که تو به فلان شیئ وابسته ای و برای حفظ اون هر کاری میکنی تو رو تهدید میکنند که بهش آسیب میرسونند و تو به خاطر اینکه دوست نداری اون چیز آسیبی ببینه شاید قبول کنی که موقتا خفه بشی.
در نتیجه نباید اجازه داد که اینجوری سو استفاده کنند
در مقابل ظلم باید ایستاد و فریاد کشید و جنگید و حق رو گرفت.

بهاره یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

عشقای این زمونه هم که عشق نیستند.قلب آدما را میشکنند و میگند کم آورد...

دقت کن دوست من
من در مورد علاقه به یک چیزی میگم که دیگران تهدیدش میکنند.
قلب شاید بشکنه اما نباید کم اورد

سنجاب یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://liberalzoo.wordpress.com

وابستگی خوبه تا زمانی که کسی ندونه بهش وابسته ای... ولی بعدش نچ نچ نچ...
خودت باید داوطلبانه قید همه چیز رو بزنی...

دقیقا منظورم همین بود
نباید کار به اونجا بکشه

Smile To Me یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

به به داش حسین تریپ وارستگی زده!!!

جوووون جون بیخیال دیگران خودتو عشقه!

اونا اگه آدم بودند کاری با علایق دیگران نداشتند!

جوووووون بلاگ اسکایی

سلام سلام
خیلی وقته تو فکرشم.
حواست رو جمع کن که از این راه برای منافع خودشون علیه تو استفاده نکنند.
این پایینی رو که مینویسی خیلی حال میکنم لبخند بلاگ اسکای

سنجاب یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://liberalzoo.wordpress.com

یه باغ وحش آزاد جهت جهانگردی دعوتتون می کنه...

میرسم خدمتتون
شما چرا آی پی سیستمت با آی پی نظر پایینی یکی هستند؟

سپیده یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

سلام
چیییی شدی.... چرا اینطوری؟!!!
تو این دنیا نباید کلا به چیزی وابسته شد... حتی به وجود خودت ...

سلام
چیزی نشده... یه پست یه کم به درد بخور گذاشتم...
وابستگی بده اما بدون عشق و علاقه هم زندگی بی مزه و پوچ میشه...چه بخوای چه نخوای به خیلی چیز ها دلبسته هستی و برای حفظ اونها تلاش میکنی
شما چرا آی پی سیستمت با آی پی سنجاب دقیقا یکی هستند؟؟؟

پرستو یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام جناب جوووووووووووون
اولا که واسه دانشجوی مملکت زشته که این همه غلط دیکته تو متنش داشته باشه
بعدشم که روز و شبمون شده تهدید.
نمیشه از هفت دنیا آزاد بود بالاخره همه مون یه تعهداتی داریم.

سلام پرستو
کاملا قبول دارم که زشته اما سریع نوشتم و دقت نکردم. تازه تعارف که نداریم که دیکتم از اولش ضعیف بود.
شما ببخشید و راهنمایی کنید.
بله کاملا موافقم که باید در برابر تهدیدات ایستاد و به تعهدات پایبند بود.
اما نباید نقطه ضعفت رو به دیگران نشون بدی.
ممنون از نظرت

فرزاد کافه چی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

خره تهدید درسته نه تحدید!!!‌۲ جا نوشتی
فارغ درسته نه فارق!!!۲ جا نوشتی
:.
:.
:.
این دلبستگی هایی که میگی نباید به کسی گفت٬‌منم کسی به حساب میام؟؟ منم از دلبستگیهات اسلحه ساختم و گرفتم طرفت؟؟ به من هم نمیخوای دیگه بگی؟

خره آبرومو بردی...خب زود تر و در گوش خودم میگفتی.
دوست آینه دوست است

شما حسابت جداست...اینجا هم طبق معمول درجه بندی و رتبه داریم و رتبه شما محفوظه. اما گاهی وقت ها ادم وقتی داره با علایقش زندگی میکنه و معاشقه میکنه از اطرافش غافل میشه. و نباید اینجوری باشه.

سپیده یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

چون ۲ نفر از یه جا هستیم....

ok

نیلوفر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

ای بی معرفت
حالا سلام

سلام
شرمنده ام به خدا... وقت نکردم بیام بهت سر بزنم.به هیچ کس سر نزدم و همه شاکی شدند... ببخشید
میام

سروش یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

حوصلم نشد که پستت رو بخونم.طولانی بود.واسه دل گرمی اومدم ازین طرفا..

همین که اومدی دمت گرم.
ولی اگه تونستی بخون و نظرت رو بهم بگو.
دل گرم شدم. بازم از این کارا بکن.

یه عدد خراب دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://kharaaaab.blogsky.com

شدید با حرفت موافقم
من که واسم تجربه شده که دلبستگی هامو به احد الناسی نگم چون اونموقع روزگار خیلی زودتر از اونی که فکرشو میکنم ازم میگیرش
شاد باشی

درست میفرمایید
اما میشه آدم قابل اعتماد هم پیدا کرد
پیروز باشی

فراری دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

خــــــــــــب
خوشم اومد همین
من هیچوقت نتونستم درست حرفامو بگم
این یکی آپت دقیق حرف دل من بود
موفق و موید بدروووووووووود

منم نمیتونم کامل و واضح بگم...اما باید تلاش کرد و گفت.
قوربون شوما

ستایش دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ق.ظ

خواندمش ...
در واقع همه مطالب رو میخوانم .
فعلا..

لطفت پایدار
برقرار باشی

تلاله دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

همیشه کارشون همینه....دنیاست گلم...دلبستگی هاتو فقط به دلت بگو...
بی وفا شدیا؟؟؟

شرمنده ام...وقت نکردم هیچ وبلاگی سر بزنم.
الان شروع میکنم و میرسم حضورتون

انیشتین سمپاد شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد