یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

از ریتم بالا رونده افتادم پایین...

سلام 

غلط کرد اون که گفت تکراریه. 

بعضی وقت ها این موجود بی مغز که خودم باشم در یک پروسه زمانی طولانی مدت یا کوتاه مدت یه اندوخته ی غم و دلتنگی برای خودش جمع میکنه. بعد از چند وقت صبر و حوصله و گند اخلاقی و... سوپاپ های این مغز تو خالی به کار میفته و نفس به لرزه میفته و... خلاصه اگه خدا کمک کنه و شرایط محیا بشه یه جوری غم و دلتنگی های ناشی از بی دردی و شکم سیر از درون وجودم میریزه بیرون و خالی میشم و شنگول تر از پیش به حیات بی فایده خودم ادامه میدم. فکر کنم همه شما جانوران عزیز هم همینجوری باشید. یه ریتم خیلی ساده. کم کم میری بالا... بعد یه دفه میترکی... بعد میای سر خونه و زندگیت. روز از نو ریتم بالا رونده از نو... 

خلاصه. جووونم براتون بگه که گلهای باغ زندگی نگران باغبون باغ زندگی نباشید که الان به مدد فرزاد جونش و یه لیوان گنده که اسپیشال خودمه و دیروز پر از آب شد و تو حلق من خالی شد و بقیش که به شما ربطی نداره و... خوب شده. احتمالا رفت تا دوباره سوپاپ هام بترکه و یه پست از دل بر آید دیگه بنویسم. 

میخواستم این نوشته رو چند روز دیگه منتشر کنم که حال اون قبلیه از بین نره و نظراتش زیاد بشه و یه چهار نفر برام دل بسوزونند و یه کم حال کنم اما دیدم نمیشه. 

آدم باید یه کم ثبات داشته باشه. مگه من دیروز نگفتم دیگه نمینویسم... خب ببخشید... اشتباه لپی بود. شاید هم دیگه ننوشتم.

خدا نگهدارتون  

 

نظرات 29 + ارسال نظر
فرزاد جونت سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
جاااااااااایزه میخوام عزیزم

جووووون
هنرمند.

فرزاد جونت سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

عارضم به خدمت جوووووووووون خودم که هر وقت حالت گرفته بود فقط یه ندا بده خودم حالت رو از این رو به اون رو میکنم...
من یکی که طاقت دیدن حال خرابت رو ندارم... حال خوشت رو خریدارم عزیززززززززم... جوووووون

آخه خره وقتی آدم داره میترکه که نمیتونه بیاد بگه دارم میترکم.
سیستم داره واسه خودش.
جوووون

فرزاد جونت سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

سووووووووووووووووووووم
جایزه ی سومی رو هم میخوام... دادی دادی... ندادی به زور میسونم...

احسنت بر این جوووون با استعداد و هنرمند.
میسونی؟ تو خجالت نمیکشی از لهجه مردم استفاده میکنی.

فرزاد جونت سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

و در پایان... چهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم
جو
ووو
وووو
ووووو
وووووو
ووووووو
وووووووو
ووووووووو
وووووووووو
ووووووووووو
وووووووووووو
ووووووووووووو
وووووووووووووو
ووووووووووووووو
وووووووووووووووو
ووووووووووووووووو
وووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

و در پایان رو هم خودم یادت دادم
دمت گرم

فرزاد جونت سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

چه مهربون شدی تو فدات شم... بازم حال خوشت رو میخوام.... جوووووووون

من الان پایین ریتم هستم و خوبم. کم کم شروع میکنم به بالا رفتن.

۱ سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

سیاسی
اجتماعی
طنز
کاریکاتور
..........
darham2010.blogsky.com
موفق باشید

بهاره سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

تو انگار خیلی خوشت می یاد تا ته یه جامون را یسوزونی؟نه؟
به خدا اگه ننوشتی وبلاگت را تو سرت خراب میکنم.حالا ببین کجاست بهت گفتما.حالی به حالی میشی ما باید جورش را بکشیم؟

وای مگه سوخت؟؟؟ فکر کنم یخ بزاری روش بهتر بشه.
یه سوال: اگه ننویسم دقیقا چه اقدامی انجام میدی؟
بابت حالی به حالی شدنم ببخشید اما همینهم که هستم. شاید تحولی شد و تغییر کردم.
در هر حال چاکرتیم

نیلوفر سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
خوشحالم که نظرت عوض شده !!!
نمی زنمت دیگه پسر گلی شدی مثل قبل

سلام
نظرم خیلی هم عوض نشده ها...

ستایش سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ

هورا ....
ایول به تو و اون خره ....
دمش گرم چه عجب یه دفعه به یه دردی خورد ..
خیلی خوشحالم وقتی نوشتت رو دیدم یه جیغ باحالی تو کل خونه زدم که اگه بودی پس گردنی رو زده بودی ..
خوب خوشحالم دیگه ...
الهی شکر خوبی .
..خیلی هم بیجا میکنی ننویسی..
بنویش دادا..

خره یعنی چی؟ مودب باش
چشم تلاشم رو میکنم که مطالب خوب و به درد بخور بنویسم.

فراری سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

دروووود
سخت تر میدونی چیه؟ اینه که واسه کسی که دوسش داری فقط یه تجربه باشی
اینو یکی بهم گفت فک کرم دیدم واقعا سخته
(مربوط به آپ قبلی بود)
خب عادیه
موفق و شاد
بدروووووووووووووود

دروووود فراوان
این جمله من رو به فکر فرو برد. حرف درستی زده.
واسه کسی که دوسش داری فقط یه تجربه باشی... آره سخته و اون دوست داشتن بی ارزش.
شاد و سلامت باشی.

Smile To Me سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

اینایی که گفتی طبیعیه!

اصولا همه یه چند روزی میریزن به هم و بعد درست میشن

دیگه ننوشتم یعنی چی!!! پاشو بیا ناز نکن

راستی به علت باحالیت به قسمت عزیز دردونه های بلاگم اضافه شدی از این به بعد خاطرت برام عزیزه

سلام سلام
چشم. هر چی شما بگی. مینویسم.
ای جان... پس با حالم... منم باید یه طبقه بندیی داشته باشم تو وبلاگم. میخوامت لبخند بلاگ اسکای.

هیدرا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
افرین پسر خوب !
اینه!
کاشی دفه بعد که داری از ریتمت میری بالا با سر بخوری زمین و پات بشکنه،چشمت کور شه،که دیگه نه بتونی ببینی نه بتونی بری بالا!
ارزوی موفقیت...!

سلام
چقدر شما لطف نثار من کردی.
آرزوی رستگاری برای شما...

زهرا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ http://malake70.blogsky.com

خوشحالم که خوب شدی.

ممنون

نیلوفر چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

مثل اینکه تو خیلی دلت می خواد یک سیلی ابدار از طرف من نوش جان کتی ها؟
برو خصوصی!

خیلی دلم میخواد. نمیتونی بزنی...

پرستو چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام
فکر نمیکنم خیلی سخت نوشتی. از چه ادبیاتی برای این متنت استفاده کردی.
خوب ایشالا حالت روز به روز بهتر بشه.
در مورد شعر کامنت پست قبل، یه شوخی بود. خواستم بخندی

سلام
از ادبیات دلبخواه خودم. هر چه آید خوش آید
مممنون دوست من.

سپیده چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

به به به بسی خوشحال و خرسند گشتیم از عمل به جای فرزاد که نه دل یه نفر بلکه دل ۵۰۰-۶۰۰ تا خواننده ات هم با این کارش شاید... الهی ۱۰۰ در دنیا - ۱ در آخرت نصیبش بشه...
یه جورایی می شه این بالا پایین کرداناتو اسمشو گذاشت یه فرکانس سینوسی که چندان ثابتم نیست... اوه اوه قضیه رو مهندسی کردم!
خلاصه هر از گاهی با این پست هات می زنی حال آدم رو می گیری بعد می ترکیدی ملت رو شاااد می کنی...
می گم یه دوونه ای نگو نه!

۵۰۰ -۶۰۰ تا خواننده؟؟؟ چه خبره؟ همش ۲۰ نفر نمیشند.
تعریف خوبی بود. میشه خیلی چیزها رو با زبان ریاضی تعریف کرد و دوست دارم.
قبول دارم یه دونه ام... اژدهای دو سر نیستم که...

سپیده چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

راستی سر در وبلاگت عوش شده... مگه نه؟
اگه آره مبارکه...

قسمت (درباره من) یه کم عوض شده. بقیه چیزها از قبل بود.

سپیده چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com


اووووهوووووم گفتم اینجا یه چیزی تغییر کرده...!!!! پس بگوووو.....

دقتت خوبه.
راستی من وبلاگت رو میخونم اما نظر نمیتونم بدم... ببخشید دیگه.

انیشتین سمپاد چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

خوشحالم
خداروشکر خوب شدی
بپا فسیل نشی این قدر عمر کردی از زمان دایناسور ها ؟
راستی هیچ وقت به عکس درباره ی منت نگاه نکرده بودم ولی الان که دیدم

حال کردی عکس رو؟!!!

تلاله پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام....بیا بخون...آموزنده شده....
روزت مبارک پدر ...پدر رو فراموش نکنی

سلام. چشم.
پدر که نیستم و روز پسر هم نداریم ولی هوای بابامو دارم...

فراری پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ

وقتی به یه نفرتون سر میزنم نمیتونم به بقیه سر نزنم
اینترنت مفت خیلی چیز خوبه
الان دیگه دوستی ها هم ارزششونو از دس دادن
دوستی های عالم بچگی قشنگه
ناراحت شدی و بغض کردی
دوستت میاد کنارت اونم همونجور
اما حالا دیگه.........
تو فرزاد خان قدر همو خیلی باید بدونین:)
موفق و شاد
بدرود

قدرش رو میدونم
شاد و سربلند باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ


http://bs88.blogsky.com/


معرفی بفرمایید لطفا

سیاوش جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://kharaaaab.blogsky.com

نمیدونم چی شده ولی شما که دیگه تحویل نمیگیری ما رو اما ما همچنان سر میزنیم به وبت و نمیدونم چی شده هر وقت میخوام نظر بدم نمیشه یعنی قسمت نطرات باز نمیشه
خواستم بگم که یه وقت نگی بی معرفتیم

من غلط بکنم تحویل نگیرم.
اینجانب به با معرفتی شما ایمان دارم. شرمندتم رفیق چند وقته به وبلاگ ها کم سر میزنم. وقت نکرده بودم. شما ببخش.
ارادت همچنان باقیست.

نیلوفر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
کارنامم رو گرفتم.
گفتی نتیجش رو بهت بگم که میگم
ازش راضی ام یعنی با اون وعض درس خوندن من همینم از سرم زیاده
شدم۶۲/۱۹

سلام
به سلامتی و دل خوش.
دمت گرم. تو رو خدا یه زره بیشتر میگرفتی... ما با ۹ و ۱۰ چونه میزنیم شما هم با ۱۹... ایول

نیلوفر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

وعض=وضع(اشتباه تایپی بود)

دختر ایرونی جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://iranian-girl22.blogfa.com

میگم تو و فرزاد جووووونت چه لاوی واسه هم میترکونید
استخفرالا آدم به شک میوفته
راستی سلام
اولین باره میام اینجا
نمیدونستم شما باغبونی
پس خوب از گلا مراقبت کن هفته ای چند روز میام ازت گزارش کار میگیرم
خب حرفی رو که مطمئن نیستی نگو که بعدش نگی اشتباه کردی
نوشتن خوبه
پس ننوشتنو به خودت تلقین نکن تا بهتر بنویسی
موفق باشی

سلام.
دارم باغبون میشم اگه خدا کمک کنه.
شاد باشی.

سپیده یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

و این حسین جوووووووووونی بلاگ اسکایی رفته رو stand by و به قصه پیوسته....

و این چنین بود...
چاکرم.

یاسمنگولا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

دروووووووووود
فرزندم خیلی خاص می نویسی
یاد جوونی های خودم افتادم ...
سعی کن خیلی نگاه نکنی
چون
تا نگاه میکنی وقت رفتن است...

درووود
تا نگاه میکنی وقت رفتن است...

میس نمیس یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

جووووون (الان نمیدونم چه شکلکی بزارم):دی

منم ۱۰ بار تو تیتانیام نوشتم خدافظ دوباره عین بز آپش کردم از فرزاد بپرس تایید میکنه

شما یه بار دیگه بگو نمینویسم تا من بیام گوشتو بپیچونم

میس نمیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد