یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

چرت و پرت

سلام 

امتحانام شروع شده و درسته که من نمیخونم و کماکان ول میچرخم ولی خیلی پر روییه که فرت و فرت بیام اینجا.

به مناسبت روز باشکوه ۲۲ خرداد سرعت اینترنت چند روزی در حد سرعت کبوتر نامه بر اومده بود پایین.  

صبح روز شنبه چمن های دانشگاه حسابی آبیاری شدند. باتلاقی درست کرده بودند که نگو. اینم روش جالبیه برای جلو گیری از تجمع. تجمع بی جا مانع کسب است. اجازه بدید به کسبشون برسند.  

پریروز از پیشرفت خودم کف بر شدم. قبلا شب امتحان حس درس خوندن میومد و یه غلطی میکردم. بعد از چند وقت حس درس خوندن صبح امتحان میرسید. بعد فیکس قبل امتحان باد میگرفتم که درس بخونم. جدیدا نامرد این حس در خوندنه سر امتحان هم برای ما ناز میکنه. 

طرف سر امتحان بغل دستم نشسته و در کمال دست و دلبازی برگه رو جلوم گرفته که بنویسم اما من هیچی حالیم نمیشه. خب خیلی طولانی نوشته بود. باید مختصر و مفید نوشت. 

اما واقعا کیف کردم. دل و جرائتش و البته دست و دلبازیش ستودنی بود. 

استاد داریم در حد اعلا: میان ترم نگرفته و گفته نمرش رو به همه میدم. حضور غیاب نمیکرد و ما هم به علت کمبود خواب از اسفند به این طرف سر کلاسش نبودیم. بعد تو برگه براش نامه مینویسیم که...بله دیگه... 

حالا من خوب بودم. یارو کتاب آورده بود سر امتحان و میگفت استاد گفته اوپن بوکه... سال بالایی بود و این کاره... دوشب قبل از امتحان از من جزوه گرفت و کپی کرد.  

دانشجو و رییس جمهور و کارمند و همه و همه دارند برای آبادانی مملکت جون میکنند. 

هی میگم ننویسم... همینه دیگه... عقل که نباشه این چرت و پرت ها از توش در میاد. 

به سلامت... تموم شد

 

نظرات 21 + ارسال نظر
فرزاد جوووونت دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

برو درستو بخون... خجالت بکش... اینترنت واست نون و اب میشه؟

چشم

فرزاد جوووونت دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

جایزه ی اولی؟؟؟!

چشم

پرستو دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

نمیخوام. شما دو تا همش کنار هم میشینین آپ میکنین بعد اولین کامنتو برای هم میذارین
سلام جووووووووون
خوبی؟
که درس نمیخونی نه؟ تلفن مامانتو بده ببینم.
یه تماس بگیرم بگم این بچه شما درس نمیخونه ببرینش خونه الکی پول درس خوندن خرجش نکنین.

سلام پرستو
به این فرزاد بگو... تازه جایزه هم میخواد
الانم نشگونم گرفت

خوبم از احوال پرسی های شما... شما خوبی؟

میخوام بخونم اما کارهای مهم تر برام پیش میاد.
تلفن مامانم رو نمیدم. مگه خودت خواهر مادر نداری بچه پرو...
تازه مامانم خودش میدونه. هی زنگ میزنه میگه یه کم هم درس بخون.
چون من صداقت دارم و همه گند کاری های درسیم رو به مامانم میگم خودش کاملا میدونه چه خبره.

فراری دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

کجای کاری مهندس؟
من به خاطر امتحانام ۳۶ساعت نخوابیدم
انقد کافئینم بالاست
بعضیا خیلی بدشانسن
اصن نمیتونن تقلب بگیرن
یکیش خود من...... از ۲۰تا یکیشو میگیرم
اونم نگیرم سنگینترم..... خودم بیشتر بلدم
معلمای زن بی جنبه ان وگرنه حتما پایین برگه نامه مینویشتم
موفق و موید
بدرووووووووووووود

درود بر جناب فراری
ماشالا... خدا زیادش کنه
چیز میز که مصرف نمیکنی؟؟؟
منم استعدادش رو ندارم... یعنی دارم اما کمه
قربان قدمت

. بـــانــ و تمشـــ کی . دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://tameshki.com

تو باش !!
چرت و پرت بنویس !!
این امتحانا واس ادم مگه ایده میزاره

چشم...شما روحیه بده من مینویسم.

نیلوفر دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام بر تو
احوالاتتتان در چه حاله؟؟
ان شا...که خوبی
درس بخون خیلی خوبه(یکی باید به خودم بگه!!!!!!!)
من که امتحاناتم تموم شد و تازه اوله بدبختی هاست!فکر کن وقتی که کارنامم رو بدن!خیلی وحشتناکه!
بعدشم که شروعه کلاسهاست
اینایی هم که نوشتی هیچ کدومش چرت و پرت نمود و حقیقت بود
تقلب نکن خوب نیستمن که تا حالا یک بار هم تقلب نکردم.می ترسم.نخند مگه بده که دختر خوبیم (اخه همه دوستان می خندن به من)
یه چیز دیگه چه استاد باحالی به همه نمره ی کامل رو میده؟؟؟؟قدرشو بدون از این استاد ها کم پیدا می شه
اوووووووووووووووووه من چه قدر نوشتم
خسته شدی دیگه بای ولی هنوز حرفام تمام نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

درود بر تو
توپ توپم
تقلب خوب نیست و مخالفم باهاش اما راه دیگه ای نداشتم.
تازه یه کوچولو تقلب کردم چون حیف بود...
قدر چیچیش رو بدونم؟ بدبختومن کرد... خدا کنه نمره بده
حرف هات رو بنویس اگه بازم مونده

Smile To Me سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

ما به کووول بودن شما بسی قبطه می خوریم!

رو بیخیالی رو کم کردی!

ولی بخون حیفه که خدایی نکرده خراب کنه.

امید مایی...جوووونه بلاگ اسکایی

سلام سلام
یاد بگیر که قبطه نخوری...
نه بجون تو ... تو فکرش هستم که بخونم اما نمیدونم چه جوریه که نمیشه.
چاکر لبخند بلاگ اسکای هم هستم

زهرا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ http://malake70.blogsky.com

کار خوبی کردی سر کلاس نرفتی. آخه خواب مهم تره.

بد بخت میشم.
دیشب ساعت ۳ خوابیم ۱۲ ظهر بیدار شدم دوباره یک ونیم خوابیدم ۳ونیم بیدار شدم.
حال میکنی تلاش و کوششم رو

سپیده سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

نمونه یه دانشجو منضبط می خواین بیاین این جووووون بلاگ اسکایی رو ببینین... گل .... آقا.... ماه.... معدل الف دانشگاه

تو نخون داداش... راحت باش... به قول مهدی کوووووول

بلاخره به کمک جلویی و عقبی و دست چپی و دست راستی و خدا و پیغبر و 5تن و سربازان گمنان امام زمان و...و....و.... درساتو پاس می شی...

ما هم دست به دعا می شینیم!

خجالتم ندید تو رو خدا... این ها رو نگید ریا میشه یه وقت...
التماس دعا

هیدرا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام
با این شرایط اگه میرفتی سر کلاس و نمیخوابیدی دچار اشتباه میشدی!
اره جات خالی اینجاهم واسه خودش دریای شده بود!
دم در دانشگاهم بهمون گیر دادن که کارت نشون بدیدن حالا ماهم کارت نداشتیم
یارو بهمون میگه برید خونه خاله تون بخوابید!

بینم جنابعالی تقلب کردین؟!!!!!!!!!!!!

سلام
ماشالا توصیف... به به
در مورد تقلب: عرضم به حضورت مجبور بودم. تازه امکانات هم بود. تازه تقلب حسابی هم که نبود و فقط یه نیکچه سوالی رو نوشتم. به پیر به پیغمبر مجبور بودم و هیچی بلد نبودم. این یارو بغلیه منو تحریک کرد که بنویسم. شیطون گولم زد. در کل با تقلب مخالفم. شما ببخشید. رو سیاهم. میگند ادب از که آموختی از بی ادب. من میخواستم به دیگران بیاموزم که تقلب بده

تلاله چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

میگم اصلا دیگه واسه چی داری میای اینجا...بی خیال شو برو سر خونه وزندگیت .این دوست دختر بیچارت هم که همش باید دوری تو رو تحمل کنه....تو که درس نمی خونی حداقل دل به دست بیار...

در حال حاضر دوست دختر ندارم و کلا تو یه فاز آنتی گرل هستم
دارم زندگیمو میکنم همینجا

یه عدد خراب چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://kharaaaab.blogsky.com

خدا به خیر کنه حالت خوبه دارم کم کم نگران میشم ؟
شفای عاجل تمام مریضا بفرست صلوات قشنگه رو

دوش مرا حال خوشی دست داد

هیدرا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ

دم شما گرم!
بخدا ما راضی نیستیم شما به خاطر ما خودتو به زحمت بندازی و مرتکب گناه وعصیان بشی و تقلب کنی!!!
ای خدا...

دم خودتونم گرم
چه کنیم دیگه... فدا کارم
ای خدا... هر روز بهتر از دیروز

هیدرا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

چی هر روز بهتر از دیروز؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پیشرفت شما؟

پیشرفت شما رو عرض کردم.
موفق باشید

هیدرا جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

کدوم پیشرفت؟!!!!!!!!!!!!!!
من که پیشرفتی نداشتم!!!!!!!!
شما توی امر شهادت طلبانه و فداکارانه تقلب شرکت و پیشرفت داشتن!

خدا کنه تا باشه پیشرفت باشه
من شاهد پیشرفت های شما هستم. بی خیال.

انیشتین سمپاد شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

بسیار عالی

هیدرا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

اوکی بیخیال!!!!!!

بی خیالی هم روشیه واسه خودش.

هیدرا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

ولی...
از دست من ناراحت نشو !
من همینجوریم
قبلا که گفتم ادم خودمم!
نیستی که؟

ولی؟؟؟
من هیچ اختیاری ندارم که از دست کسی ناراحت بشم.
چه جوری؟ آدم خودت باش. خوبه. خوش به حالت.
شما ببخشید. زیادی زرت وپرت میکنم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

چی چه جوری!؟
اینکه ادم ادم خودش باشه خیلی خوبه!
امتحان کن!

دلم میخواد برای افراد و اجسام ارزش قائل باشم و برام مهم باشند. بعضی وقت ها خود خواهیه که بی تفاوت و بی خیال باشی.
اما بعضی وقت ها هم لازمه ادم خودت باشی و بی خیال. باید ادم موقعیت شناس باشه. کار سختیه.

هیدرا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

منم هم برا ادما و هم برا نظراتشون ارزش واحترام قائلم!
وقتی میگم ادم خودمم ،منظورم این نیست که بقیه برام مهم نیستن!
توی این موارد ادم خودمم و کاملا مراقبم به بقیه لطمه ای وارد نشه!!
به نظرت کار من خودخواهیه؟

نه اصلا خود خواهی نیست. رفتار و تفکر درستیه از نظر من.
به نظرم آدم باید همه جوانب رو در نظر بگیره و ارزش گذاری کنه.

هیدرا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

این دقیقا همون چیزیه که برام خیلی مهمه!
سعی میکنم موقیعتا رو بشناسم!
نمیدونم شاید موفق نشدم!
ولی حداقل سعی کردم!

اینکه موقعیت ها رو بشناسی یعنی آگاه باشی... آدمی که آگاهی داشته باشه میتونه عمل درستی انجام بده... شاید بیشتر اشتباهات به دلیل نا آگاهی ماست.
همین سعی کردن ارزشمنده. امیدوارم موقعیت شناس باشی و اگه در کاری تلاش کردی موفق بشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد