یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

۵ وبلاگ نویس...۵ سال دیگه!!!

سلام 

جناب کافه چی خودمون یه بازی وبلاگی راه انداخته که من هم مجبورم ادامه بدم.  

این بازی جهت رفاه حال وبلاگ نویسانی که موضوع ندارند برای نوشتن، جماعت علافی که وبلاگ میخونند و البته افزایش آمار وبلاگ ها و آشنایی خوانندگان این وبلاگ با اون یکی وبلاگ طراحی شده. ماشالا سیاست...

 

قانون بازی: 

باید نام پنج وبلاگی که می خوانید را ذکر کنید و بگویید که فکر می کنید در پنج سال آینده، این وبلاگها درباره چه چیزی می نویسند، به این شرط که وبلاگ آخر، وبلاگ خودتان باشد و کسی که او را دعوت به بازی می کنید، حتما درباره شما بنویسد. 

 

کافه پچ پچ: این جناب فرزاد جوووون من یه کافی شاپ داغون زده با ده تا مشتری داغون تر از خودش...اهنگ داریوش گذاشته و با مشتری هاش دسته جمعی چیز میکشند...۵ سال دیگه سیگار رو ترک کرده اما چیز های جدیدی کشف کرده... چند بار وبلاگش رو فیلتر کردند اما باز هم به نوشتن مزخرفاتش ادامه میده...کماکان داره تلاش میکنه که فحش و فحش کشی رو در جامعه جا بندازه و از کلامات مورد علاقه خودش به شدت استفاده میکنه. یه بچه بی ادب و بد تر از خودش هم پس انداخته. احتمالا اون بالاها داره دزدی گرگی میکنه و به مقامات هم تو وبلاگش دری وری میگه... 

smile to me: یه بچه زیر این بقلش گرفته و یه هندونه زیر اون بقلش و همچنان نیشش بازه...داره با خدا حال میکنه که یه دفه میفته تو جوب...خدا رو شکر میکنه که هندونه سالمه... هنوز نفهمیده که بچش رو آب برده دوتا کوچه اونور تر.

 

godfader: آقای دکتر تو همین دانشکده خودمون دارند دکترا میگیرند...با دختر ها لاس میزنند و به ما میگند هم کلاسیم بود...همچنان با تیشرت میره سر کلاس و تدریس میکنه... زیر پوستی یه اقدامات سیاسی هم میکنه... نماینده قشر دوست داشتنی لر در خوابگاه و دانشکده.

 

انیشتین سمپاد: رفته تو کف یه فیزیکدان دیگه و تو هسته اتم و این چرت و پرت ها سیر میکنه  که یه دفه دختر کوچولوش از بالای کابینت میفته پایین و نعره میکشه... من هنوز وبلاگش رو میخونم... 

 

اینجانب: دارم ارشد میگیرم...دانشگاه تهران... زور میزنم که اپلای کنم برم یه جای باکلاس...تو یه وبلاگ جدید مینویسم...از همین چرندیات... مامان و خاله هام هنوز هیچ اقدامی برای سر و سامون گرفتنم نمیکنند...هنوز یاد نگرفتم که گرگ وار زندگی کنم و ساده هستم. گرگ بودن و دورویی های دیگران رو میبینم و میفهمم. البته یاد گرفتم که چه جوری کرم ریزی کنم که اطرافیانم کشته و زخمی نشند و دختران کلاس مشکلات روحی روانی شدید پیدا نکنند و دق مرگ نشند. 

 

نظرات 45 + ارسال نظر
فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com

اوووووووووووووووووووووووووووووووووول
:.
جایزه میخوام... جایزه میخوام... جایزه میخوام... یالا

صد دفه گفتم من بابت اول شدن جایزه نمیدم
از این قرتی بازی ها خوشم نمیاد

فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

من بازهم به وبلاگ شما سر زدم. به شما تبریک میگویم. وبلاگ جالبی دارید. به من هم سر بزنید.

نه بابا

فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

با تبادل لینک موافقی؟

جوابت رو قبلا دادم

فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

بله دیگه... این طوری هاست؟؟ تنها تنها میخوای بری دانشگاه تهران و اپلای بشی و از این صوبتا!!! منم که کافه داغون زدم و تنها تنها زندگی میکن ها؟؟؟ اینه رسمش آق حسین؟ سر جدایی طلبیدی در آینده ات؟
جووووووووووووووووووووووووووون

بله دیگه... نخود نخود هر که رود خانه خود...
این مطلبم طنز بود خره... ما که ترم بعد اخراجیم
جووووووووووون

خریدراحت سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://arzooni.orq.ir/

سلام
فروشگاه اینترنتی ما همانند یک بازار واقعی است. در واقع در این فروشگاه اینترنتی، محصولات فروشگاه های زیادی گردآوری شده است تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید
برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کافیست بخشی از نام آن را در کادر جستجو وارد کنید و بر روی دکمه \'جستجو\' کلیک کنید.
• از آنجا که خریدار پس از دریافت کالا، هزینه آن را می‌پردازد، لذا می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.
[گل][خداحافظ]

خریدراحت سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://mediaplayer.iranblog.com/?mode=pages

سلام
فروشگاه اینترنتی ما همانند یک بازار واقعی است. در واقع در این فروشگاه اینترنتی، محصولات فروشگاه های زیادی گردآوری شده است تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید
برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کافیست بخشی از نام آن را در کادر جستجو وارد کنید و بر روی دکمه \\\\\\\'جستجو\\\\\\\' کلیک کنید.
• از آنجا که خریدار پس از دریافت کالا، هزینه آن را می‌پردازد، لذا می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.
[گل][خداحافظ]

صابر رمیم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://bpencil.orq.ir

سلام
وبلاگ جامع و زیبایی داری
انشالا بتونی هروز پر بارتر به کارت ادامه بدی

خوشحال میشم سر بزنی به
مداد سیاه

بهترین مقالات روانشناسی
مطالب جالب و طنز
بهترین داستانک های ایرانی و خارجی
زندگی نامه بزرگان و اساتید ایرانی و خارجی
عکس های کمیاب و زیبا
و.....

خریدراحت سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://mediaplayer.iranblog.com/?mode=pages

سلام
فروشگاه اینترنتی ما همانند یک بازار واقعی است. در واقع در این فروشگاه اینترنتی، محصولات فروشگاه های زیادی گردآوری شده است تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید
برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کافیست بخشی از نام آن را در کادر جستجو وارد کنید و بر روی دکمه \\\\\\\'جستجو\\\\\\\' کلیک کنید.
• از آنجا که خریدار پس از دریافت کالا، هزینه آن را می‌پردازد، لذا می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.
[گل][خداحافظ]

خریدراحت سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://mediaplayer.iranblog.com/?mode=pages

سلام
فروشگاه اینترنتی ما همانند یک بازار واقعی است. در واقع در این فروشگاه اینترنتی، محصولات فروشگاه های زیادی گردآوری شده است تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید
برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کافیست بخشی از نام آن را در کادر جستجو وارد کنید و بر روی دکمه \\\\\\\'جستجو\\\\\\\' کلیک کنید.
• از آنجا که خریدار پس از دریافت کالا، هزینه آن را می‌پردازد، لذا می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.
[گل][خداحافظ]

ستایش سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

عجببببببببببببببببببببببببببب

مش رجب

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

خیلی پر رویی به خدا

Smile To Me سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

آقا خیلی باحال بود...خنده دار اون به شکلی عجیب!

بیچاره بچه...بابایی میام می گیرمت!!!

سلام سلام
قربان لبخندت
هنوز نرفتی سراغش؟ بچه جلبک شد تو جوب...یالا

انیشتین سمپاد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

میبینم که منم شرکت داده شدم
برم فک کنم منم بنویسم

ولی در مورد من اشتباه نوشتی !!!
اون موقع همچنان که درمورد این چیزا می نویسم دارم برای کنکور هم خرخونی می کنم و تو کف یه فیزیکدان دیگم
کو تا اون موقع
نوشتم سمپاد یعنی من هنوز دانش آموزم

سلام بر روح انیشتین
من فکر کردم دانشجویی...میخواستم بنویسم دانشمند شدی دیدم زیادی کیف میکنی برات خوب نیست
بچه تیز هوش

leila سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.spotdark.blogfa.com

البته یاد گرفتم که چه جوری کرم ریزی کنم که اطرافیانم کشته و زخمی نشند و دختران کلاس مشکلات روحی روانی شدید پیدا نکنند و دق مرگ نشند.

سر این یه تیکه میدونی چخد خندیدم؟؟؟؟؟
بیش از اندازه خوشم اومد...
مرررررررررررررررررسی

همین عجوبه ها دیروز میخواستند فلکم کنند وسط دانشکده...
اعصاب مصاب نداشتند

. بـــانــ و تمشـــ کی . سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://tameshki.com

این اسمایل رو خوب اومدی

خودتم بهت امیدوارم ! میتونی

سال دوم علوم سیاسی استم !! شما چطور

کف بر گشتیم...علوم سیاسی... به به
من سال اول باغبانی هستم

انیشتین سمپاد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

منم نوشتم

اجرت با مامانت

انیشتین سمپاد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

http://www.iranvij.ir/group/email/khordad/89.3.18/shiraz.htm

ملاحظه کردم...ممنونم

نیلوفر چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

بازم سلام

سلام و درود

نیلوفر چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

راستی پیش بینی برای من چیه؟اصلن من تا ۵ سال اینده زنده هستم؟

شرمنده ۵ تای من تکمیل شد نتونستم درباره تو بنویسم.
تو خودت بازی رو ادامه بده...یکیش خودت... یکیش من...سه تای دیگه هم پیدا کن و بنویس...
تو احتمالا ۵ سال دیگه داری کنکور میدی

تلاله چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام...جالب بود.فرزاد اشتباه کرد در مورد من.
احتمالا فوق رو گرفتم در مدیریت.وشاید هم از امریکا به شما سر بزنم و اونجا بگم یادش بخیر شیراز و ازاین حرفا.....زبان رو هم تموم کردم.شایدم توی امریکا یه دفتر بیمه زدم از نوع ......خدا رو چه دیدی....

بابا اعتماد به نفس
بعد ما رو هم تحویل میگیری یا نه دیگه؟

سپیده چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

آااااااااااااااااای خدا ترکیدم از بس هر جا رفتم این بازی رو دیدم.... نمودین مارو جان خودم...
همش هم زیره سره اون فرزاد کافه چیه... یکی نیست بگه بابا نونت کمه آبت کمه... این بازیه چیه راه انداختی... حواستون نباشه به عنوان سردمداران فعالیت غیر قانونیه زنجیره ای دستگیرتون می کنن... از ما گفتن!

درمانده و نموده نباشید

میس نمیسیس چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

تکبیر!

گشنگ نبشتی مستر جوووووووووووووووووون

مطمئن باش تا ۵ سال دیگه ۲ تا جووووووووووووون
هم زیر بغل شماست

اوهوم
مامانا+خاله ها رو دست کم نگیر

میس نمیسیس

ماشالا...خوش اومدید
چشماتون قشنگ دیده
چه جوری حساب کردی که اینجوری شد؟

هواتو دارم میس

سپیده چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

با اجازه یا بی اجازه بنده لینکتون کردن و از حالا به بعد عینهو یه مگس که دوره سرت می چرخه و ویز ویز می کنه دور و برتم....
فقط جان من اون پیف پاف رو بزار کنار...

خوب کاری کردی... اطلاع یافتم که یه جای دیگه هم همینجوری نوشته بودی...کار خوبی نیستا...
بهت سر میزنم و شاید لینکت کردم

منا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://8daily.blogsky.com/

ایول جووون بازم باحال بید نوشته هات خصوصا خصوصا در مورد خودت و بازم خصوصا خصوصا اون قسمت بچه ساده!

ممنون از اینکه میخونی
لطف عالی پایدار

فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

دو نکته نوشته بودم!‌ در مورد یکیش نظر دادی؟؟؟

بسته دیگه ...چقدر بنویسم

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

من دوم رو تموم کردم سال دیگه میرم سوم
تخیلم نیومد زیاد

انیشتین سمپاد چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.sage.blogsky .com

من دوم رو تموم کردم سال دیگه میرم سوم
تخیلم نیومد زیاد

به سلامتی
منم تخیلم خیلی نیومد اگه نه بهتر مینشتم

یه عدد خراب چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

سلم
حال شما
فقط خواستم بگم سر میزنم یه وقت نگی بی معرفتم

سلام
مرامتو عشق است
خودت خوبی؟ رو فرم هستی؟ مشکلی هست ما درخدمتیم.

ستایش چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

کاش ندیده بودم از اون روز داغونم ...
اون زن اسم زن شخصیت زن و دختر رو خراب کرد نه خودش تنها رو ..

عبرت بگیر
ارزش خودت رو بدون

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

حتما
و خیلی هم جالبه
اولین آپی که کنم همینه
اما آینده من هیچ هیجانی نداره

من باید مانیتور رو بو کنم و حدس بزنم که شما هادی خان هستی
منتظرم که بنویسی

یه عدد خراب چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://kharaaaab.blogsky.com

ازت شاکیم چرا اخوی ما رو تنها گذاشتی ها ؟؟؟؟؟
وقتی میگه بریم یه چرخی بخوریم گل که لگد نمیکنه داره بصورت محترمانه درخواست میکنه که اغا پاشو بریم بیرون
فهمیدی یا دو باره بگم؟؟؟؟؟؟

فهمیدم و میدونم که کم کاری کردم
ولی اخوی شما هم باید یه چیزهایی رو یاد بگیره که دارم یادش میدم
ببخشید حالا چرا میزنی

نیلوفر پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام حسین جان
خواهش می کنم
منظورم این نبود که چرا ننوشتی فقط خواستم بدونم به نظرت من چی کار می کنم تا پنج ساله دیگه
ولی من اون موقع کنکور دادم و سال اول دانشگاهم!نمی خوام پشت کنکور بمونم همون سال اول قبولم(با هعتمتد به نفسم حال کن!!!!!)

سلام
ایشالا که موفق باشی
با اعتماد به نفس و امید داشتن کاملا موافقم. ببینیم و تعریف کنیم.

نیلوفر پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ق.ظ

اعتماد به نفس بخونش اون بالایی رو

حله

پرستو پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام
وبلاگ جووووووووووووووون 5 سال بعد:
من و خانوم برای تشخیص آفات گیاهی مزارع مجبور بودیم یه سفر بریم اطراف شهر. طبق معمول بچه رو باید میذاشتیم خونه مامان اینا که متاسفانه خونه نبودن. ناچارا با بچه رفتیم مزرعه. از اونجا که بچه خیلی کوچیکه و نمیتونه تو مزرعه راه بره اونو بستم پشتم و با خانوم مشغول بررسی گیاهان شدیم و.....
یهو گوشیم زنگ خورد و جواب که دادم دیدم فرزادِ و طبق معمول از دستم شاکیه.......
....
خوب نوشتم نه؟
از شوخی گذشته ایشاالله که از موافقیتات تو وبلاگت بنویسی

سلام از بنده
جالب بود.
اما چند نکته: من قراره باغبون بشم و میرم توی باغم. مزرعه مال بچه های زراعته. کلا از خانوم و این صحبتا نا امید شدم. تفکرم چنج شده.
تازه ۵ سال دیگه که چیزی نیست و چشم به هم بزاری رسیده و مطمئنا من بچه ای ندارم. با زود پز که بچه درست نمیکنند به این سرعت درست بشه.
ولی خوشم اومد. قشنگ نوشتی.

بهاره پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

بابا ما یه عکس میذاریم تو وبمون.از بس روم تاثیر داشته حتی خواستم پاش گریه کنم می یان می نویسند تکراری بود.تو وبلاگ فلانی دیدیم.به جهنم سیاه که دیدید.

عکس خیلی قشنگی بود.
والا... به جهنم... چشماشونو ببندند که نبینند

سپیده پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

خوب پس چرا آپ نمی کنی؟!!!!
نه به اون فرزاد کافه چی که روزی 2 بار آپ می کنه نه به تو که 2 روز به بارم آپ نمی کنی....
.
.
.
حالا فرزاد میاد اینو می بینه می گه چرا اینو گفتی!!! چه گیری کردیم از دست شما دو تا...

حسش نبود
دلم میخواد مطلب به درد بخور بنویسم و اگه چیزی نداشته باشم نمینویسم
خلاصه ببخشید دیگه... سعی میکنم بیشتر و بهتر بنویسم.
.
.
.
نه نگران نباش. ممنونم که میای اینجا

الهه پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://taitan.blogfa.com

های جووووووووووووووون
چطوری؟

حساب سر انگشتیم بسشه 2 تا جووووون کوشولو

بلاگفا که نیتونی بیای پس نمیگم آپم :دی
البته در اون وبم
دوس داشتی بلینک داشته باشی

میس نمیسیس

های از ماست الهه خانوم
بعضی وقت ها باز میکنه و میام و اگه بتونم نظر هم میدم.
چشم

L.L پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.aftabe-s-f-l.blogfa.com

اقا نخوندم درباره چی نوشتی؟؟؟
سمپادی ای؟؟؟؟یا فرزانگانی؟؟؟یا حلی؟؟؟؟یا 2قوز آباد؟؟؟؟بی خیال!!بلینکم با اینکه وبتو نخوندم...

دانشجو هستم جناب
توقعاتت خیلی زیاده ها

ستایش جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

بخند

leila جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.spotdark.blogfa.com

خوشم اومد

زهرا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://malake70.blogsky.com

جالب بود

نظر شما هم کامل بود

فراری شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ http://archgirl.persianblog.ir

بابته پست پایینت
یه جا خوندم که آدم وقتی دوس داره گریه کنه
یا اینکه بغض داره
اما هیچ دلیلی نداره
نشون دهنده اینه که خدا دلش برات تنگ شده
صداش بزن
من زدم بود واقعا
بابته این پستتم با اجازتون من خودمو دعوت کردم
خوشم اومد
البته اول تو وبلاگ کافه چی دیدم بعد اومدم اینور
دیگه مصمم شدم
بدروووووووود

من دلم براش تنگ شده.
باهاش رفیقم... باید یه جای دنج داشته باشم با یه دل شکسته و تنها تا بلند صداش بزنم و بپرم تو بغلش. امکانات ندارم.

خوب کاری کردی که خودت رو دعوت کردی. میام میخونم
درووووود بر تو

. بـــانــ و تمشـــ کی . شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://tameshki.com

نمیخوای به روز کنی ؟
کجتئی ؟
دلم برات تنگ شد ه بود

همین دور ورا هستم.
امتحان داشتم.
نه بابا... به خودم امید وار شدم

قیصر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

راستی این دخترا چرا زود عصبانی میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطمعنا تو کاری نکرده بودی اونا الکی گیر دادند.
بهتره که دق مرگ شن تا از دست هر چی دختره راحت شم
بابا منو کشتند.

خب منم یه کار هایی کرده بودم.
والا... خوشم اومد تریپ آنتی گرل هستی

انیشتین سمپاد چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

میشه لطفا برام توضیح بدین چه جوری زیر اسم های وبلاگ ها که درموردشون نوشتین نقطه چین گذاشتین
مثلا اسم انیشتین سمپاد که نوشتین لینک شده به آدرس وب و با کلیک روش وارد وب انیشتین سمپاد میشن
زیر این اسم ها نقطه چین داره
که وقتی فلش رو روش می بری نقطه چین میره و موس تبدیل به یه دست میشه و کلیک می کنی
می خواستم بدونم اون نقطه چین رو زیر اسم ها چه جوری گذاشتین ؟
ممنون

خودم هم تازه یاد گرفته بودم.
باید اون قسمتی از نوشته رو که میخوای لینکش کنی با موس بگیری بعد بالای صفحه ای که یاداشت جدید رو مینویسی یه علامت کره زمین و سه حلقه زنجیر هست که روی اون کیلیک میکنی و تو قسمت بالای پنجره ای که باز میشه آدرس اون سایت یا وبلاگی رو که میخوای لینکش رو در نوشته قرار بدی مینویسی و ثبت میکنی. باید تو قسمت پایینش هم انتخواب کنی که لینک تو صفحه جدید باز بشه یا روی صفحه ی خودت.بعد از این کار اون قسمتی که قبلا با موس گرفته زیرش خط کشیده میشه و وقتی موس بره روش یک دست نشون میده که با کلیک روی اون وبلاگ مورد نظر باز میشه. بعد میتونی بولدش کنی و رنگش رو عوض کنی.
امیدوارم خوب و درست توضیح داده باشم.
اگه بازم مشکلی بود من در خدمتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد