یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

کدومشو بگم؟

صدای کولر... جای پا... برو بالا... کل مسیر به لرزه افتاده... قدم بعدی... نترس... 

دست های رها... آزاد و بی صدا... جمله ها... سنگ هایی که به سمتت میاند...  

هیچکس تنها نیست... اگه قبولش داری... سفت محکم وایسا جلوش... حرفت رو بزن...  

گل های روی میز... اعتماد کن... طناب رو رها کن... فحش کشش کن... یه چیزی هست... باور کن...  

تفکرات پیچیده... نمیشه نوشت... مقایسه نکن... متنفرم از مقایسه... درد ها رو باید فهمید... ذهن ها رو نباید جستجو کرد... نمیتونی بری در اعماق وجود... غم و تنهایی... غم مثبت... غم منفی... مثبت در منفی تو روح معلم ریاضی...قافیه هم میخوای بچه رو...

گل به روی شاخه زیباست... میشه خودت رو بسازی... با دیدن یه مورچه... پاهات رو بزار تو جوب آب... مورچه ها رو خیس نکن...  

دیووونه نشدم... خدا عالمه... جهالت هم بده ها... کاش حداقل نمیدونستیم جاهلیم... مینویسی پاک میشه... مینویسه پاک میکنه... مداد بهتره یا خودکار... پاک کن هم به درد میخوره؟... چرا ویروسس هایی که تو فلش سیستم بغلی هستند جیغ میزنند؟... دارند میمیرند... مرده شوری چه طوره؟... وقتی کل مسیر میلرزه باید چیکار کرد؟... رفتن و نرسیدن...  

سرعت اینترنت بالا... امتحان... برای چی؟... باید شک کرد تا بعدش به یقین رسید... خدایا همه چی خوبه فقط وقتشو بیشتر کنید... یه جوب آب شاید بزرگترین نعمت یا ثروت دنیا باشه...به شرطی دمپایی هات سالم باشه... 

توقعات بالا... چی میخوای... خریت همچنان باقیست... میخندی؟... بخند... به من چه... به تو چه... دیوانگی هم عالمی دارد... وقتی نمیشه مثل بچه آدم نوشت مجبورم اینجوری بنویسم... 

عزیز من... نداریم... عقل... علاقه... نیاز...نداریم... شناسایی روحیه ها... شخصیت شناختنی نیست... هست... بسه دیگه... زیادتون شد...نه سلام داشت نه خداحافظ...

نظرات 30 + ارسال نظر
پرستو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

اوووووووووووووووووول

ایول سرعتتو

پرستو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

دیدی داداش فرزاد؟ بالاخره یه بارم من زودتر از تو اومدم

فرزاد نبود اگه نه اول میشد.
خیلی چاکرم

پرستو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

حرفات مشکوک شده جووووووووووووووووووووون!
به چی فکر میکنی؟
میخوای بریم پیش خدا و این دفعه خودمون بهش بگیم که چطوری مارو بیافرینه؟

مشکوک مینویسم ببینم کی میفهمه چه خبره
من که از خلقتش راضی هستم

حسین چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

حیف که جواباش رو نمیخونی اگه نه از خجالتت در میومدم.

امیر دهنوی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. برای ورود به سایت ما در گوگل بزنید لینک نگار دات کام تا براتون بیاره. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم

فراری چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ق.ظ

چی بگم؟
فسفرام همش سوخ مغزم داره هشدار میده
بشین همرو بنویس.... همه اونایی که دلت میادو پاره کن جز یکی......
همونو بنویس... با همون خالی میشی:)
راستی تا حالا دیده بودی سرجلسه امتحان دعا بخونن و تو برگشو دعا بنویسن؟ ندیدی؟
امسال تو حوزه ای که من امتحان دادم اینطوری شد
من و شما که استعداد نداریم باید یادبگیریم:)
موفق و موید
بدروووووووووووووووود

درود بر جناب فراری خان
خوشم اومد.
بی استعدادیتو میخوام
بدرووود

فراری چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ق.ظ

راستی این حسینه انگار شمارو خیلی دوس داره
دفعه صدمشه یحتمل

تو فکرم براش یه برنامه ای بریزم.

تلاله چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ

حالت خوب نیست.....کاملا معلومه

حال خوشی دست داد

سپیده چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

می گمااا این پستت شبیه وقتیه که یکی تو گوشت داره یه چیزایی رو پچ پچ می کنه... اینقدر آروم که یه چیزیایی می شنوی یه چیزایی نمی شنوی... همون موقع که دوست داری سرتو بکوبی به دیوار...
الان همون جوریم... می خوام سرمو بکوبم به مانیتور...
ذهن آشفته تو قربون....
هیچی و همه چی می شه از توش فهمید ...

یعنی کاملا کیفور شدم که فهمیدی یه خبرایی هست.
وقتت رو قربون که میزاری برای درگیری های من
ممنون

زهرا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://malake70.blogsky.com

خوبی؟
کلی گیج شدم.

گیج شده بودم... شکر خدا

Smile To Me چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام سلام

یا نوشته 6&8 بود یا من نگرفتم!

جوووون جان تحقیرمون می کنی با این پست مجهولت

راهنمایی نمی کنی؟

جوووووووون بلاگ اسکایی

سلام سلام
فدای پنجولی هات
خودمم نفهمیدم چی شد

ستایش چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

میایی میری رد پا نمیزاری ..؟؟؟

شرمنده وقت نشد چیزی بنویسم

یه عدد خراب چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://kharaaaab.blogsky.com

فعلا خواستم تا وصلم یه نظر داده باشم ایشا.. موقعی که خوندم دوباره میام خدمتت

قربان تو

نیلوفر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام حسین جان
تو حالت خوبه؟؟؟
هیچی نفهمیدم
البته خیلی سریع خوندم چون وقت نیست
نظر هم دادم که بگم هستم!
می خونمش و امشب روش می فکرم فردا میام مثله ادمیزاد نظز می دم!
ok?
بای

سلام. خیلی روش فکر نکن چون چیز خاصی نبود.
ممنون که میخونی و نظر میدی.
قربان شما

هادی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://hpa65.blogfa.com

بالاخره (شاید هم پایین خره) ما هم آپ کردیم
مطابق دستورات بازی شما

خوندم... نظر هم خواهم داد

antares چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام
خیلی خوب نوشتی یه جورایی دردای همه رو گفتی،" مختصر ومفید "مثل امتحانامون که اینقدر عالی میشه بااین مختصر نوشتن !!1

سلام
پس شما کماکان افتخار میدید و میخونید و خوشبختانه نظر هم میدید.
در کل ممنونم از شما و منتظر نظرات انتقادی و کوبنده و سازندتون هستم.

آن شرلی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.ansherliahmagh.blogfa.com

سلام

خیلی خوب مینویسی

اولین باره میام اینجا

با بهترین آرزوها

سلام...امیدوارم لایق بدونی و بازم بیای

نیلوفر پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

حسینمن نمی فهمم
چیکار کنممممممممممممممممممممم؟؟؟؟
راهنمایی کن!!

چی رو چیکار کنی؟ زندگیتو بکن و فکر کن...
در هر موضوعی راهنمایی خواستی ندا بده... این پست رو بی خیال

هیدرا پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

میدونم نیازی به تعریف نداری، ولی دمت گرم !
چرت پرت بود ولی خیلی جالب!
خیلی باهاش حال کردم!
بعضی وقتا چرت و پرتا خیلی قشنگتر وبهتر باهام ارتباط برقرار میکنن!!!!(شاید چون خودم تو مایه های چرت وپرتم!!!!!!)

اتفاقا نیاز شدید به تعریف و انتقاد دارم.
شاید از این به بعد کلا زدم تو فاز این سبک نوشتن.
نظرت چیه؟

تلاله پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

نه بابا اختیار دارید...خب دست وپا کن...دخترای شیراز اونایی که نخ چیه...طناب میدن رو دریاب خوش تیپ.

نیازی به نخ و طناب و دختر شیرازی و... احساس نمیکنم فعلا.
یه رفیق خوب دنیایی ارزش داره و به صد تا دختر شیرازی شرف داره. جسارت نشه خدمت شما.

بهاره پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

نه...نه...هیچ کودومش را نگو.فقط یه حس غریب و خنک بگو...همین

حس غریب و خنک زیاد میاد سراغم. باید نوشت. تلاشم رو میکنم.

عاشق خروس بام تو پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://faryjun.blogfa.com

سلام جوووووون . جوان یا جووووون هر چی که اسمتونه . چه سبک با مزه ای داره نوشته هات . بهتره بگم خیلی خوبه . آره ! اینجوری بهتره

به نظر من خودکار بهتر از مداده .

سلام مشتری جدید. جووووون درسته. البته پیره مرد نیستم و جوانم.
کیبورد بهتره به شرطی همیشه در دسترس باشه

پرستو پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

داداشمو چیکارش کردی؟ چه بلایی سرش آوردی؟

سالم و تندرسته. هواشو دارم.

ستایش جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ق.ظ

موفق باشی .

همچنین

هیدرا جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

اقا تعریف... اقا تمجید... بابا ایول....دمت گرم....!
حالا علی الحساب اینارو داشته باش تا بقیه اش!
بنظرم عالیه!
یه سبک جدید و خاص !
ادامه بده،هواتو دارم!

اگه زدم تو این خط نوشتن دیگه پشیمونی سودی نداره ها...
ممنون

فراری جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

هه من فک کردم فقط تو دنیائه واقعی مثه پسرام
پس بگو تو مجازی همه فک میکنن من پسرم
من فراری خانومم نه خان
دوستت فرزاد خان نیستن؟
موفق بدرودد

دروغ که ندارم که ...تازه فهمیدم دختری
نوشته هات واقعا پسرونه میزنه
دلم خوش شده بود یه پسر اومده میخونه.
ایشون هم تشریف دارند.
ناراحت نشی بری دیگه نیای اینجا ها.

leila جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.spotdark.blogfa.com

اینا چیه کـــ نوشتی...؟؟؟؟
1بار خوندم هیچی نفهمیدم..به نظرت اگه یه باار دیگه بخونم به جایی میرسم؟؟؟؟

چیز مهمی نیستند.
شاید اگه بازم بخونی بتونی یه برداشتی که خودت دوست داری بکنی.

انیشتین سمپاد شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

من کاملا فهمیدم چی گفتی
و حاضرم برای کسانی که نفهمیدن کلاس توجیهی بگذارم .
از ساعت ۱۵ تا ۲۰ هر روز هم ثبت نام داریم .
البته جمعه ها فقط از ساعت ۱۵ تا ۱۸

اگه راست میگی یه توضیح کامل بده که چی شده من میزنمش تو وبلاگ

انیشتین سمپاد شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

نبودی... امتحانات تموم شد به سلامتی؟

انیشتین سمپاد دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.sage.blogsky.com

طبق نتایج یافته شده توسط بنده جناب جوووون در اثر فشار امتحانات و دوستان و استادان سخت گیر دچار یک نوع هزیون گویی یا دپرسینگ شده اند که اگر به وب بنده مراجعه کنند من می توانم ایشان را شاد نمایم
امتحانا که 13 خرداد تموم شد
adsl یه هفته ای قطع بود

نتایجت درسته. داغ کردم.
میرسم خدمتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد