یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

دو تا شعر

سلام 

اول دوست دارم شعری رو که پرستو خانم لطف کردند و تو وبلاگشون نوشتند رو اینجا کپی پیست کنم و تشکر کنم از ایشون. با اجازه پرستو خانم.

   

 

جام دریا از شراب بوسه خورشید لبریز است،

جنگل شب تا سحر تن شسته در باران،

خیال انگیز !

ما، به قدر جام چشمان خود، از افسون این خمخانه سر مستیم

در من این احساس :

مهر می ورزیم،

پس هستیم ! 

  

فریدون مشیری زیبا سروده... مگه نه؟ 

 

دوم میخوام اس ام اسی که دوستم داده بود رو براتون بنویسم . یه کم سیاسیه اما ... 

کی بود ؟ کی بود؟ من که نبودم که... از سیاست متنفرم.

 

به کورش چه خواهیم گفت 

                                    اگر سر بر آرد ز خاک  

اگر باز پرسد ز ما 

                                    چه شد دین زرتشت پاک 

چه شد ملک ایران زمین 

                                    کجایند مردان این سرزمین 

چرا حال ایران زمین نا خوش است 

                                    چرا دشمنش این چنین سر کش است 

چرا ملک تاراج میشود   

                                     جوانمرد محتاج میشود 

بگو کیست این ناپاک مرد  

                                     که بر تخت من اینچنین تکیه کرد  

 

نظرات 25 + ارسال نظر
بانو تمشکی شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://tameshki.com

چه جای قشنگی !!
اس ام اس باحالی بود !!

جوابتو توی کامنتت دادم گلم !

سلام خوش اومدی
نظر لطفتونه ...
ممنون

نیلوفر یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
خوبی جووووووووووووون؟
وای این اس ام اسه خیلی قشنگ ه.من عاشقه کورشم.


نه دلم نمی اد که گفتم جا خالی بده دیگه

سلم از بنده ...
خوبم چما چه طوری؟
خوشحالم که خوشت اومد.
مواظب باش که اگه بزنی میشینم یه گوشه و گریه میکنم

فرزاد جونت یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ

والا چه عرض کنم... ملت ما همچنان در بدبختی به سر میبره... چنان کوروش کوروش افتاده تو دهنشون که یکی ندونه فک میکنه یارو چی چی بوده! از تمام دوره کوروش چهار کلوم حرف نوشته مونده! اگه به حرفه که جناب خ ۲۴ ساعت حرف خوب میزنه اما بهش عمل نمیکنه... حرفهاش از کوروش هم قشنگ تره!!! ول کن این خزعبلات رو... سیاست بالا و پایینش کثافته... ارزش هیچی رو نداره!

اولا که جوووووون
نظر شما هر محترمه عزیزم
من که همیشه گفتم اشکال از خودمونه که وضع اینجوریه
این فقط یه شعر ساده بود که نوشتم
نظرت در مورد سیاست رو کاملا قبول دارم
جووووووون

پرستو یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.parast00k.blogfa.com

سلام جناب جووووووووووووووون
من شعرای فریدون رو هرجا بخونم شاد میشم.
طفلکی کوروش. الان روحش ناآرومه با این وضعیتی که ما برای این مملکت درست کردیم. کاشکی یه کم از خون اون تو رگای ما بود
قدیمیا با غیرت تر بودن. به قول فردوسی:
چو ایران نباشد تن من مباد.

سلام سر کار خانوم پرستو بانو جان
منم شعرای فریدون رو دوست دارم
بله موافقم اما به نظر من اشکال از خودمونه که هیچ تحولی در خودمون ایجاد نمیکنیم و فقط انتظار داریم مملکتمون اول باشه. همه ی ما با هم جامعه رو ساختیم و به خدا اگه همه ما با هم درست بشیم و سالم زندگی کنیم همه چی درست میشه. اما متاسفانه همه از دیگران انتظار داریم.
ممنونم از نظرت پرستو خانوم

تلاله یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

قاتل
شعرا خوشکل بودن عاشق

سلام و درود بر تلاله خانوم گل
خوبی شما؟
من؟ قاتل؟ دلت میاد؟
شعرا خوشگل بودند اما من عاشق ...(نمیشه که بگم نیستم)اما خوب اونجوری ها هم عاشق نیستم.
عاشقی رو هم به روش خودم و با خیال آسوده انجام میدم
ممنون از نظرت دوست من

بهارچی یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

اس ام اس خیلی باحالی بود!
کوروش حرف زد و به حرفاشم عمل کرد!
کاش از این همه بدبختی که الان کریبانمونو گرفته رها میشدیم!

ممنون از نظرت دوست من
بله....
خودمون باید خودمون رو اصلاح کنیم

فرزاد جونت یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

جو
ووو
-----
ووووو
-------
ووووووو
----------
ووووووووو
------------
ووووووووووو
---------------
ووووووووووووو
-----------------
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
-----------------
ووووووووووووو
---------------
ووووووووووو
-------------
ووووووووو
----------
ووووووو
-------
ووووو
-----
ووو
---
و
---
ووو
-----
ووووو
-------
ووووووو
----------
ووووووووو
------------
ووووووووووو
---------------
ووووووووووووو
-----------------
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
-----------------
ووووووووووووو
---------------
ووووووووووو
-------------
ووووووووو
----------
ووووووو
-------
ووووو
-----
ووو
---
و
---
ووو
-----
ووووو
-------
ووووووو
----------
ووووووووو
------------
ووووووووووو
---------------
ووووووووووووو
-----------------
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
-----------------
ووووووووووووو
---------------
ووووووووووو
-------------
ووووووووو
----------
ووووووو
-------
ووووو
-----
ووو
---
و
---
ووو
-----
ووووو
-------
ووووووو
----------
ووووووووو
------------
ووووووووووو
---------------
ووووووووووووو
-----------------
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
-----------------
ووووووووووووو
---------------
ووووووووووو
-------------
ووووووووو
----------
ووووووو
-------
ووووو
-----
ووو
---
و

تو یک جووووووون دیوانه هستی که منم روانی تو شدم دیووونه
جووووووووووووووووووووووووووووووووون

فرزاد جونت یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

دیوونتم روانی... یا شاید هم روانیتم دیوونه
عشق منی تو خرررررررررره

jjjjj
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
oo
o
nnn

بله ...
چی بگم والا... من که دیگه هنگ کردم دمت گرم

نیلوفر دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلامممممممممم
چطور مطوری؟
اون چیزی که گفتی رو نوشتم.
بیا بخونش

دیگه نمی زنمت.گریه نکن

سلام علیکم
من خوبم شما چه طور مطوری؟
ببخش که دیر خوندمش
ممنون

تلاله دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ

در آینده که ممکنه قاتل بشی...اما خداییش درختا رو زمستون که خوابن هرس کن....
هرکسی به روش خودش عاشق میشه...من عاشقانه برای همه هر کاری بتونم انجام میدم اما هیچ کس واسم تره خورد نمی کنه...تا حالا شنیدی نخودی...من نخودی ام.
اجازه هست اون شعر رو رو دیوال اتاقم بزنم؟؟؟

سلام بر تلاله خانوم
ایشالا اگه سه ترمه تموم نکنم و اساتید محترم و حراست دانشگاه و ... اجازه بدن قراره در آینده یه باغبون مهربون بشم نه یه قاتل و جانی.
یه باغبون مهربون میدونه چه کاری به نفع درختش هست و همون کار رو میکنه. کلا من رو حرف شما حرف نمیزنم هر چی شما بگی

اینکه عاشقانه برای دیگران کار میکنی خیلی خوبه و مطمعن باش جوابش رو میبینی شاید یه جایی که انتظارش رو نداری
مطمعن باش تو این دنیا ی خدا واسه خیلی ها مهم هستی

کل وبلاگم قدیم به شما ...اون شعر هم نوش جونت...

سیاوش دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

سغام
بعد ای مدتی که ما در بستر بودیم چه خبر بوده اینجا
حالا کی حال داره بشینه ای همه چیز میز بخونه

و علیکم السغام
احوال سیاوش خان خودمون چه طوره؟
بستر؟ خدا بد نده رفیق
هر وقت که عشقت بود بخون ... اصلا نخون فدای سرت
همین نظری که میدی و ما رو به زندگی امیدوار تر میکنی برای ما کافیه
دمت گرم

ماندانا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی با مقاله جدید به روز گردیده دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا http://aria20.blogsky.com

تلاله سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

خب اول باید بگم این شعر کوروش خیلی جالب بود ولی کلی سیاسی بود...اما یه اشکال داره که من تصحیح میکنم اگه اشتباه بود تکذیب کن.
شاعر داره فکر میکنه که اگر کوروش زنده شد این سوالا رو پرسید چی بگه...پس این بیت اشتباهه:
بگو کیست این ناپاک مرد
که بر تخت من اینچنین تکیه کرد
باید بگه:
بگوییم کیست این ناپاک مرد
که بر تخت او اینچنین تکیه کرد؟؟
بالاخره باید یه جوری سوالشو تموم کنه یا نه؟؟ببین برداشتم درسته؟؟

سلام
اول نظر لطف شماست و باریکلا به سراینده ی اون
نمیدونم والا ...
من میدونم که حرف شما درسته و کلا درست گویی و قبولت داریم

نیلوفر سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

واقعن که باهات قهرم
البته می دونم که درس داری (شاید)ولی ۵ دقیقه که وقت داری
ندارییییییییییییییییییی؟
دفعه ی دیگه به حرفت گوش نمی دم

ببخشید
بچه که زدن نداره....
به جون خودت وقت نکردم بیام
ببخشید دیگه؟

نیلوفر سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

اخ ببخشید سلام یادم رفت!
حالا سلاااااااااااااااااااام!
اونا هم شوخیه ولی زود به زود بیا پیشم دیگههههههههههه.
دفعه ی بعد واقعن قهر می کنماااااااااا

بله دیگه عصبانی باشی اینجوری میشه
سلام از من بانو
حالا شد... مهربون باش
ببخشید

سیاوش جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

تو فکرش نرو من منظورم بستر استراحت و گشاد بازی بود
فعلا

خوب اون مشکل نداره
ترسیدم گفتم شاید رو به موت باشی
قوربونت فقط زود زود به من سر بزن که دلتنگت نشم

پرستو یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام جناب جوووووووووووووووون
باز دوباره هنگ کردی؟ چرا چیزی نمی نویسی؟

سلام بر شما سرکار خانم
چه کنیم دیگه... موضوع نمیاد و حس نوشتن هم نیست
خواهم نوشت قوربان

نیلوفر یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
خوبی
کجایی؟نیستی!؟نگران شدم
یه خواهش
میشه ایمیلت رو به من بدی؟لطفن

سلام
خوبم خدا رو شکر
شما چه طوری؟
نگران نباش من زنده ام و برقرار
بفرما اینم ایمیل
hosain_r991@yahoo.com
برقرار باشی

فرزاد جونت یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

جون جونی٬ با من اینطوری نکن... بخدا قلبم از یه گنجیشک هم کوچیک تره... اخم کنی میشکنه ها... بخند... خواهش میکنم
جووووون؟

جوووون
چشم اما یه کم صبر داشته باش و گیر نده
جوووووووووووون

ستایش یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام ....

سلام و درود
فقط همین؟ دنیایی میتونه در یک سلام پنهان باشه اما اخه یه چند خط مینوشتی که دلم خوش باشه

نیلوفر دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
چرا از یک جوووووووووون روغنی تبدیل به جووووووووووون بی مغز شدی؟؟؟
نه برای من که همون جوووون روغنی موندی!
به خودت نگو بی مغز!!

سلام علیکم خانووووم
من که خوبم ولی تو چی؟
تو خیلی بیخود میکنی اگه خوب نباشی. باید خوب باشی
دیگه به هر حال تغییر لازمه و اون روغنی هم قضیه داشت. احساس کردم که قشنگ تره .
شما هر چی دوست داری من رو صدا کن. شما اختیار داری قربان.
چرا عصبانی میشی ؟ بی مغز هم قشنگه.

سیاوش دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام
بیا اینم زود زود
خوبه؟
یه پست نیو بذاغی بد نی داش

سلام بر سیاوش خان گل
خیلی ارادت...
بابا دمت گرم...
چشم قربان پست نیو هم میزارم
خوش باشی رفیق

پرستو سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام آقا جووووووووووووووون
دستت درد نکنه حواست به این داداش فرزاد ما باشه ها. من همین یه داداش کوچولورو دارم.
مرحمی نمی نهی به جراحت
نمک مپاش

سلام پرستو خانوم
به روی چشم. من همینجوری بدون سفارش شما هم هوای فرزاد خان شمارو دارم. خدمت شما هم که ارادت خاص دارم و اطاعت امرتون واجبه.
شاد باشی

پرستو چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

السلام و علیک
بابا مارو شرمنده کردی. دستت درد نکنه. خیلی خوبه که مواظب هم باشین.
به قول شاعر:
در این شهر فراموشی یکی همناله می خواهم
بابا یه پست جدید بذار دیگه

یه سلام بدون ال(کاملا پارسی) خدمت پرستو خانم گل که ارادت ما خدمتشون فراوانه.
قربان شما . چشم هر چی شمابرمایید.
شعر قشنگیه.
هم ناله نیستم اما گوش شنوا هستم پس اگه مشکلی بود به عنوان یه دوست رو منم حساب کن
فقط فرزاد داداش کوچولوته و من باید مواظبش باشم؟ پس کی مواظب من باشه؟

چشم پست جدید هم خواهم گذاشت اما دیگ به دیگچه میگه روت سیاه تو خودت چرا چیزی نمینویسی؟
پیروز باشی

پرستو چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش آشنایی
بدان مردم دیده روشنایی (یه سلام خیلی خیلی فارسی)
شما لطف داری دوستم. من که گفتم دوتائی مواظب هم باشین، نه اینکه فقط تو مواظب فرزاد باشی.
میدونی چیه؟ داداشیم فعلا اعصاب مصاب نداره، خیلی نمیتونم رو مخش برم
ببین من سه تا پست میذارم تو تازه یه پست میذاری، ولی بازم چشم می نویسم دوستم.

سلامی به زیبایی یک گل سرخ
خیلی مخلسم پرستو خانوم
بله میدونم و میشناسمش
به روی چشمم

خوش باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد