یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک خر کاری خیلی خرکی

سلام و هزاران درود 

بله دیگه آدمی که کرمو و خر باشه همین میشه. 

هر روز باید بیام تو وبلاگ و درباره جاهلیت هایی که در مورد رفیق هام انجام میدم و بعدش هم همچون ... پشیمون میشم بنویسم. 

همچون یک انسان گاو زدم با میوه درخت سرو بود یا هر کوفت دیگه ای که بود تو چشم بچه مردم. 

خدا وکیلی میخواستم بزنم توی سرش اما بچه شانس که نداره... از کنار عینکش رفت تو و به زیبایی خورد گوشه چشمش. 

اگه یه کم به هدف گیری خودم ایمان داشتم نمیزدم اما قبل از پرتاب به خودم گفتم نمیخوره که به سرش ....  

عمق فاجعه رو دیروز فهمیدم که بعد از یک روز هنوز چشمش قرمز بود. 

رسما در اینجا به غلط خودم اعتراف میکنم و از درگاه مجید بزرگ پوزش میطلبم. 

البته جان باخته یه فعالیت هایی انجام داده که منو حسابی ترسونده و ادب کرده. 

اگر چه خر کاری در وجود من ثبت شده ولی امید وارم دیگه آدم بشم. همه با هم دعا کنید. 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ


خوب منم به یکی از دوستام حرف برد زدم تازگی ها بام قهر کرد
ولی من به جایی که ازش معذزت بخام دوست شیم مغرور شدم
بعدشم زد به سرم
!!!!
وبلاگتون خیلی قشنگ و صادقانه است
شما خودتون هستید !!!!
این خیلی خوبه چون خیلی ها خودشون نیستن تو این زمونه
موفق باشید

ممنونم از لطفت
من که یاد گرفتم اثرات و نتایج خر کاری هام رو پیش بینی کنم.
اما فکر نکنم بتونم خر کاری هام رو کنار بزارم.

همیشه دوست دارم خودم باشم و تمام تلاشم رو میکنم که صاف و یکدست باشم. عاشق اینم که شاد باشم و بقیه رو هم شاد کنم.

امیدوارم بتونم همیشه و برای همه یک رنگ و صادق باشم.
بازم به من سر بزن

جوووونور شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
ای جاااااااااااااااااااااااانم جناب جوووووووووووون خان
قربان خریت مضاعفتان که لنگه ی خودمانید...ما نیز در شب گذشته نزدیک بود شوی گرامیمان را کور کنیم...البته خریت ما بیشتر بود چرا که در حال زدن تست بودیم و ایشان شوخیشان گرفت نزدیک بود مدادمان را در چشمان شوی جیگرمان فرو کرده و زین پس عصای شوی کورمان گردیمولی خوب به خیر گذشت اما دیگر درسی شد برایشان تا وقتی ما در حال ممارست تست هستیم به ما نزدیک نشود
جوووون خان جان غم مخور که شیرینی زندگی و خط و نشان کشیدنهای زندگی به همین خریتهای مضاعف ما بسته است

فراوان سلاملیکم به جووونور بانوی خودمان که دیگر مشتری خودم شده.
ایول که با اومدنت به وبلاگم یه فازی میگیرم که بنویسم.

این جوری که من فهمیدم جونور بازی های شما همیشه یک عامل استارت زننده داره اما خریت های من بدون هیچ عامل خارجی یک دفه از اعماق وجودم استارت میخوره و منم چون در مقابل این استارت ها مسئول هستم فورا اونها رو عملی میکنم.


من که نمی تونم خریت نکنم فقط میتونم یه کم به عاقبتش فکر کنم. تازه اگه یادم نرفت و خیلی هیجانی و سرعتی نبودم.

قوربان شما جونور جان شوم از انواعی که خودتان استادش هستید.

جوووونور شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

راستی هر گاه جملات ما برایتان نامفهوم گشت به لغت معنی داداش فرزادمان مراجعه نمایید که داداش جیگرمان به خوبی زبان ما را آموخته اند
اهل و عیال اسمال آقا=آیکونهای اسمایل

به روی چشم های خواب آلودم
من همیشه در حال رجوع به فرزاد جوووونم هستم.

فاطیما شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://mylove2010.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.خسته نباشی.وبت رو دیدم.[گل][گل][گل]

همه چیز خوب و عالی بود.[لبخند][لبخند][لبخند]

معلومه برای طراحی اون زحمت کشیدی.[دست][دست][دست]

من فاطیما هستم.خیلی خوشحال میشم که به وبلاگ منم سر بزنی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

ادرسشو بهت میدم:http://mylove2010.mihanblog.com

ادرس گروه یاهو مو برات مینویسم.حتما توش عضو شو.

میتونی با من و همه ی اعضای گروه مرتبط بشی.

تبادل اطلاعات کنیم و با هم دیگه اشنا بشیم.

http://mylove2010.mihanblog.com/extrapage/group

[لبخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

موافقی با هم تبادل لینک داشته باشیم[تفکر][تفکر][تفکر]

ازت میخوام منو لیک کنی[گریه][گریه][گریه][گریه]

منو با اسم وبکده ی عشق لینک کن.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

منتظرم ها[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]منم لینکت میکنم. بای

[خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]

درود و فروان درود بر شما
ممنون از الطاف شما
به همه سر میزنم شما که دیگه مشتری خودم هستید و جای خود دارید
به روی دو چشم لینکتان میکنم .
دلم میخاد بازم بیای و نظر بدی.

رامین شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://pcc2010.mihanblog.com/

لینک شدی

ممنون

ندا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.hamechiznevis.blogsky.com

ایرادی نداره عزیزم.خرییتم حال می ده.منم زیاد خرییت می کنم.البته از از این نوعیش که تو انجام دادی بعدشم پشیمون می شم اما دیگه چه فایده

ایراد که داره ولی چی کارش میشه کرد؟

ندا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

یادم رفت اره شیرازیم ولی اصلان باهات موافق نیستم

خوب به سلامتی
ولی چه قبول کنی چه قبول نکنی شیرازی ها به بی حالی معرف هستند و از لهجه هم پیداست
تازه به بی ادبی در کلام هم معرف هستند که خودم یه نمونه کاملش رو توی آرایشگاه دیدم و شنیدم

البته شما که خوب فعالی و دمت گرم که به وبم سر میزنی
منم هوای مشتری هام رو دارم

ندا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://hamechiznevis.blogsky.com

بالایی رو اشتبام نوشتم منظورم این بود که از این خرییتهایی که تو کردی نمی کنم

اگه توی روحت خر کاری باشه نمیتونی انجام ندای
خدا رو شکر که نمیکنی

فرزاد جونت شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com/

سلام جون دلم
خوبی؟خب معلومه که خوبی!! آدمی که یه جوووونی مثل من داشته باشه باید خوب باشه
اشکال نداره... یاد میگیری آدم بشی عزیز دلم

جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون دلم
چه عجب فرزاد کافه چی بزرگ به وب کوچولوی ما که در حال رشد هست سر زدند و ما رو خوشحال کردند
آفتاب از کدوم طرف در اومده نظر مهربانانه میدی خوشگله؟

بله دیگه الان توپ توپم
دمت بخاری وار باشه جوووون دلم
یاد میگیرم
جووووووون

الهه شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://nemissis.blogfa.com

همین خریتاست که زندگیو شیرین میکنه
ما زیاد تجربش کردیم
الان دیگه دلمونو شیرینیه زده

بله دیگه
دم شما گرم
زندگی رو شیرین میکنه و بچه های مردم رو داغون
شاد باشی

پرستو یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.parast00k.blogsky.com

سلام
ببین عزیزم شوخی ته معدنی نکن. باشه؟!

اگه در لحظات حساس یادم بود چشم نمیکنم
اما قول نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد