یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

من به سوراخم بازگشتم

سلام و درود و باز هم .... 

بله دیگه... منم بعد از بیست روز عشق و حال در ساعت سه و نیم صبح یکشنبه وارد دانشکده همچون بهشت خودمون شدم و با استقبال گرم بلبلان مست و آواز زیبایشان در آن ساعت شب مواجه گشتم و بس خرسندیدم و گفتم عجب حالی میکنند اینها و ما باید بپوسیم از بی کسی.  

به جون کندن تمام چمدان گنده را چهار طبقه بالا بردم و رفتم توی سوراخمون. 

الان هم دیگه کاملا آب و هوای شیراز در من اثر کرده و خمیازه های زیبایم جاری میباشند.  

همت مضاعف و کار مضاعف هم که بله... 

نه جون شما من مینویسم. من بچه فعالی هستم. تازه میخام برم خون بدم که کمتر بخوابم. 

شاهد باشید که من همت مضاعف رو کردم. 

نظرات 12 + ارسال نظر
جوووونور سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://joooonevar.blogspot.com

سلاملیکم سلاملیکم
جان هر که دوست دارید در دادن خون همت مضاعف نکنید که بسی دختران چشم امیدشان به شماست مبادا ایشان را بی دوست ذکور کنید با این همت مضاعفتان

فراوان درود برشما
بی خیال بابا اینجانب که از این جهت آس و پاس می باشم.

جوووونور سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://joooonevar.blogspot.com

راستی یادتان باشد آدرس عمارت داداش فرزاد جانمان را هم در عمارتتان تصحیح بنمایید.آدرسی که بر جای گذاشته اید آدرس عمارت قبلی ایشان است که تیر غیب خوردگان به صاعقه ی ف.ی.ل.ت.ر دچارش کردند

ای به چشم
امرتان انجامیده شد بانو

ندا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام
خوش اومدی به شیراز
مگه شیراز چشه که تو خمیازه می کشی؟؟
خستگی خودتو پای اینجا نزار.اوکی؟
کار مضاعف خوبه انجام بده ولی مگه اگر خون بدی کمتر می خوابی؟؟؟؟؟؟
خوب بخواب چه ایرادی داره اخه؟؟

سلام
مگه تو شیرازی؟ نه شیراز نیستی
خود شیرازی ها به این موضوع که آب و هوای شیراز آدم رو بی حال و تن پرور میکنه ایمان دارند.
خواب ایرادی نداره ولی مقدمه زیبایی میشه برای مشروطی و اخراج شدن از دانشگاه

ندا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

ندارم.وبلاگ رو می گم.واگر نه خیلی خوشحال می شدم تو تشریف فرما شی به خونمون

به سلامتی الان دیگه داری و منم تشریف فرما میشوم

جوووونور چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://joooonevar.blogspot.com

ای جااااااااااااااااااااانم فدای آس و پاسیتان...
چرا آس و پاس؟!!!!!!!!!!!!
مگر در شیراز قحطی اناث آمده؟!!!!!!!!!
کمی همت مضاعفتان را در این خصوص مضاعف تر کنید تا از آس و پاسی برهید!
داداش فرزادمان را هم در این خصوص هل دهید و فشار مضاعفش وارد کنید تا در این مورد همت مضاعف از خویش تراوش کند و چند اناث شیرازی را جهت رفع ایراد آس و پاسی خویش دست و پا نمایید...
رهبرتان فرموده همت و کار مضاعف نگفته آس و پاسی هم مضاعف!
برخیزید و همت خویش در یافتن دافهای باحال شیراز برای خویش مضاعف نمایید...
ای وای از بس مضاعف مضاعف کردیم احساس رهبریت مضاعف نمودیم...
تصورش را بنمایید یک جوووونور رهبریت را بر دوش گیرد...!!!
چه شود؟...به به...به به
همه چیز مضاعف!

قوربان شما
از ما که دیگه گذشت جووووونور بانو
ما با اس و پاسی هم حال میکنیم
دختران شیرازی خیلی همت مضاعف نیاز دارند و من هم خیلی ندارم در نتیجه سالم و راحت و کم خرج به حیات خودمون ادامه میدیم.
فعلا که فرزاد خانمان من را هم گرفته و اجازه اقدام نمیدهد

ندا چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

پس کار مضاعفت چی شد؟
خوشحال شدم فکر کردم هر روز می نویسیپس چی شد
دلم گرفتهههههههههههههههههههههههههههههههبنویس شاد شم

اووووو
ببخشید بانو
من میخوام بنویسم اما نا مردا پنجشنبه ها و جمعه ها مرکز اینترنتمون رو تعطیل میکنند.
چشم مینویسم
همیشه شاد باشی

نمیسیس چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://nemissis.blogfa.com

شوما چقده فعالید

ما اینیم دیگه
در حد توان باید کار مضاعف انجام داد.
چشم فعالتر میشم

جوووونور پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
به به...به به
میبینیم که جناب جووووون خان بنایی فرموده و عمارت خویش متحول ساخته اند...!
مبارکا باشد
ورود اهل و عیال اسمال آقا نیز به عمارتتان فرخنده باد
حال با وجود طفلان اسمال آقا ما از کتابتمان در عمارتتان بیشتر از پیش خرسند میگردیم

هزاران سلاملیکم بانو جونوووور جان
به به به جانتان
بله دیگه به کمک فرزاد جووووووونمون تحولاتی انجامیدیم در جهت زیبا سازی فضای عمارت
مبارک چشمان شما باشد


اولش منظورت رو از اهل و ایال اسمال آقا نفهمیدم اما گفتم خودم رو لو ندم وضایع نکنم....رفتم از فرزاد جوووون پرسیدم و خودش این ها رو راست و درست کرد
همیشه خرسند باشید

ندا پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.hamechiznevis.blogsky.com

سلام
سلام
و بازم سلام
خوبی؟؟؟
منم وبلاگ دار شدم.بهم سر بزن.منتظرماااااااااااااا!
اخه خودت باعثش شدی.نیای ناراحت می شماهیچ جوری هم نمی تونی از ناراحتی درم بیاری

هزاران سلام
قوربون شوما
به سلامتی و مبارکی

ایول به خودم و خودت
ناراحت نشو ببخش دیر اومدم ولی اومدم

کوروش آریامنش پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.arja.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، وبلاگ جامعه شناسی ایران http://www.arja.blogsky.com با مقاله اطلاعیه تشکیل سازمان ره روان بابک خرمدین، مبارزه با مارکسیسم و تعدای مقاله به روز شده است، از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر کوروش آریامنش

ندا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.hamechiznevis.blogsky.com

دستت درد نکنه چه قدر سر زدیییییییییییییییییی

شرمنده به خدا
جون جونم نتونستم بیام
همین الان خبر دار شدم و فرتی هم اومدم وکامل خوندم
ناراحت نشو ببخشید دیه

ندا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.hamechiznevis.bllogsky.com

باشه می بخشمت

خدا رو شکر
ترسیده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد