یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

یک جوووون بی مغز

درگیری هایی بین سر انگشتان یک بی مغز و کیبورد

تازه ... عید شما مبارک

سلام و دروووووود بر وزن جووووون.

بابا دم شما گرم که به من سر میزنید ... خیلی چاکرم مخصوصا شما فرزاد جوووووون خودم و جونور خانوم .

این پست رو به افتخار فرزاد جون و جونور خانوم که قدم رنجه فرموده بودند و نظر هم داده بودند مینویسم.

آخه چیکار کنم عزیزان من که وبلاگ نویس نبودم این فرزاد جونمون منو وبلاگ نویس کرد حالا هم موندم توش . شایدم به خاطر آب و هوای شیراز بود منم که جو گیر هنوز تو همون آب و هوا موندم و آپ دیت نشدم.

اما دیگه امکان نداره اینقدر هم .... باشم که بعد از پیام های فرزاد جونم و جونور چیزی ننویسم.

خلاصه اومدم که بگم چشم ....از شما به یک اشاره از ما به سر دویدن.

بله...!!!

تازه عیدتون مبارک هم میگم ایشالا سالتون جدید جدید باشه. ... باشه؟  آره با جدید موافقم. باشه؟

حالا دیدید چقدر داغونم ؟ حالا هی بگید بنویس...

زرشک من که نا امید نمیشم . مینویسم اما اگه پشتیبانی کنید و مشتری جمع کنید.

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ

به به چه وبلاگ پر باری دارم . قوربون خودم برم.
نظر بدید بگید به به چه وبلاگ خوبی...

واااااا... پسره ی خود پسند

ندا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

به به چه وبلاگ خوبی
البته به خوبی دارندش که نمی شه !!!!!
خوش به حال این اقا فرزاد که شما اینقدر دوستش داریییییییییییییییییی!

به به خوشم میاد یه چیزی که میگم زود اجرایی میکنی تو باید بشی رییس جمهور
من به تو رای میدم
راستی تو رو که کشتند

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://cafepechpech.blogsky.com/

یا الله
ما اومدیم
با سلام به روح پر فتوح خودم و با درور بی کران به جوووووون دلم و با تشکر از جوووووونم که این محفل نورانی را بنا نهادند و در راستای اینکه به تو چه!!! و با توجه با آغاز سال ۲۵۶۹ شاهنشاهی و عیدت مبارک!
:.
تازه... عیدت مبارک مای لاو :)
:.
آفرین که نوشتی! بنویس... بازم بنویس. از همه چیز و همه جا بنویس تا دستت تو وبلاگ نویسی پر بشه!
:.
وبلاگ خصوصی هامو چرا نمیخونی؟ چرا نظر نمیدی؟

یا الله یا الله
خوش اومدید حاج اقا
جوووووون
مینویسم پس چی
بچه میترسونی؟ من دیگه وبلاگم ۳ تا مشتری داره نمیشه که مشتری رو روی پا نگه داشت باید کارش رو راه انداخت

به جون جونم میخونم نظر هام رو هم که تلفنی ابراز کردم
آخه آقامی دوست دارم

فرزاد کافه چی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ http://cafepechpech.blogsky.com/

راستی... به به چه وبلاگ خوبی!
جو
ووو
وووو
ووووو
وووووو
ووووووو
وووووووو
ووووووووو
وووووووووون

جو
ووو
وووو
ووووو
وووووو
ووووووو
وووووووو
ووووووووو
وووووووووو
ووووووووو
وووووووو
ووووووو
وووووو
ووووو
وووو
ووو
وو
و
ن دلم

شازده چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

میدونی چیه؟ سلام
میدونی چیه؟ خوبی؟
میدونی چیه؟ سال نوت مبارک!
میدونی چیه؟ من از وبلاگ همین فرزاد جووونت اینجا رو پیدا کردم!!
میدونی چیه؟ چرا زیاد نمی نویسی؟!
میدونی چیه؟ بای

میدونی چیه؟ سلام و درود
میدونی چیه؟ خوبم احوال شما؟
میدونی چیه؟سال نو خیلی رسمیه. ولی عید تو هم مبارک.
میدونی چیه؟ خوش اومدید.
میدونی چیه؟ چه کنیم دیگه زندگیه و هزار بدبختی چشم مینویسم
میدونی چیه/منتظرم که دوباره بیای

جوووونور پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
اینجانب در حال حاضر به اهواز مشرف گشته ایم و از کافی نت این ولایت سری به سرزمین بلاگ اسکای زدیم و دیدیم داداش فرزادمان ما را خبر دار کرده اند که جناب جوووووووون خان عمارتشان را نو نوار کرده اند...بر شما نیز این سال جدید فرخنده باد...
قربان محبتتان از نوع سینه خیز /چهار دست و پا/ و پا مرغی /و کلاغ پر... فعلا این چند مورد پیشکشتان تا بعد...
میبینیم که در عمارتتان فعال گشته اید و در و دیوارش را رونق بخشیده اید...مرحبا...آفرین بر شما...
انشالله رخوت شیرازیان گل از تنتان به در رفته زین پس از فعالان عمارت نشین گردید.

سلاملیکم سلاملیکم
به سلامتی خوش به حال اهواز
منم از کنارش رد شدم ولی دیگه مزاحم نشدم و تو نیومدم رفتیم دزفول مزاحم شدیم و تحقیق کردم
سال جدید شما هم نو باشه و عیدتون مبارک
من نیز هم قربانتان شوم اما به روش خدم
چه کنیم دیگه وقتی عمارت داران بزرگ می ایند باید اب و جارو کنیم
قوربون شوما

خانوم خونه جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://be to che???

شما جون فرزاد کافه چی هستی؟ همونی که توی یکی از پست های وبلاگش نوشته بود؟

نمیدونم فکر کنم بله
من فقط میدونم فرزاد کافه چی جووووووووووووون منه
با اجازه بزرگت ها بلللللله

فرزاد کافه چی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://cafepechpech.blogsky.com/

تو وبلاگ نویس نمیشی!! آبروی منم بردی :|

هاییییییییی به من نگو نمیتونی و نمیشی
میشود ما میتوانیم تازه کار مضاعف هم میکنم
ببخشید خوب اینترنت که نداشتم هیچ اون ترنت هم نداشتم
ولی یه برنامه بلند مدت ریختم واسه وبلاگ نوشتنم
چشم مینویسم تو برو مشتری جمع کن

ندا دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

نمی خوای چیزی بنویسی؟؟
خسته شدم از بس این مطالب تکراریت رو خوندم!
رحم کن تو رو خدا!!!!!!!!

ای به چشم مینویسم
ببخشید نمیدونستم اینقدر مشتاقید
ممنون که سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد